Hej, idag har jag bytt olja, oljefilter och ventilkåpspackning på min sierra-88a med pinto motor... samtidigt dunka jag i en injector trim, hadde ca, 35-40 liter bensin i så dunka i hela flaskan, starta upp bilen.. lät den stå lite på tomgång.. körde sjukt försiktigt i ca 4-5 mil.. så motorn kunde få olja å allt.. va uppe i max 2000varv.. den hacka utav bara helvete redan då.. sen testa jag varva upp den.. å den bara hackar.. känns som den inte vill.. inge pigg ingenting!? vad kan det vara för fel?
hehe okey ja.. för när jag bytte ventilkåpspackningen va jag tvungen å koppla ur luftmassemätaren.. sen i igen.. så kanske kan vara de? att nått blev strul?
hehe okey ja.. för när jag bytte ventilkåpspackningen va jag tvungen å koppla ur luftmassemätaren.. sen i igen.. så kanske kan vara de? att nått blev strul?
nej inte om du kopplat i den igen. men sådana elektriska prylar ger upp utan förvarning.
hade samma bekymmer på min gamla bmw 325. ryckte som in i helvete och det var lmm på den
visserligen, men när underredet är fullständigt uppspacklat och motorhuven är tveksamt spraymålad så går gränsen där. fast sen gick den som fan och det väger upp