Vill du ha en launch control i dess rätta bemärkelse att den begränsar startvarvet när du ska kliva av eller är det ett ALS så att det smäller och eldar ur avgasröret?
Vill du ha en launch control i dess rätta bemärkelse att den begränsar startvarvet när du ska kliva av eller är det ett ALS så att det smäller och eldar ur avgasröret?
är ute efter launch control då den begränsar startvarvet när jag ska kliva av:P,
finns de ingen bra webshop i sverige som säljer någo vettig launch control ?
är ute efter launch control då den begränsar startvarvet när jag ska kliva av:P,
Vart kan man få tag i ett ALS? Går det att installera in både ALS och Launch control ? mvh
Rätta mig om jag har fel men ALS Anti-Lag System, visst är det för att minimera turbolag. Går liksom inte ha ha på en Honda sugis ? Launch Control är väl hyfsat enkelt sätta in som jag har förstått det, hårdrock låter det iaf.
Vart kan man få tag i ett ALS? Går det att installera in både ALS och Launch control ? mvh
Det får man på köpet när man installerar ett eftermarknadssprut så som exempelvis Nira, megasquirt, vipec, DTA etc.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Det gör det säkert, du fick ju tips om google, använd det tipset och du har löst ditt problem på studs.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Launch control är ju bara ett tidigare varvstopp vid startögonblicket i stort sett, köp en ställbar varvtalsregulator som man har till en EPA eller dylikt.