11763
Sök

Kort fråga?

84 Inlägg
13 mars 2014
Trådstartare
En snabb fråga bara får man lägga upp sin firma bil man har även om firmans logotyp syns så länge man inte marknadsför den på något sätt eller? Hur ser reglerna ut för de på garaget syftet är ju då inte att marknadsföra så klart.

9 161 Inlägg
13 mars 2014
Ja du, det står ju inget om att man inte får lägga upp firmabilar. Det står att bilen ska ägas av någon i familjen eller brukas av den som lagt upp den. Har själv lagt upp firmabilen, Golf GTn på min sida och har aldrig varit något tjafs om det.

84 Inlägg
13 mars 2014
Trådstartare
Jag tänkte ju liksom jag letade igenom alla regler och det är ju jag som brukar den så de borde ju gå. Tack för svaret i alla fall.

Forummoderator
26 683 Inlägg
13 mars 2014
Äger du bilen personligen så ser inte jag några problem med det.
Men om det är till exempel en Postbil som bara du brukar i din tjänst, så är det kanske inte så lämpligt ändå.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

redigera bort logotypen så är det ingen som ens kommer att veta smile

Fast finns ju iofs massa bilar upplagda här med diverse dekaler från stylingföretag, står Hova.com eller Vparts på varannan 740 nästan tongue

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Forummoderator
10 576 Inlägg
14 mars 2014
SeroXer skrev:
Jag tänkte ju liksom jag letade igenom alla regler och det är ju jag som brukar den så de borde ju gå. Tack för svaret i alla fall.

Ja, men varför? Den är ju inte alls intressant och du har tokdåliga bilder.  Din rubrik följer dessutom inte reglerna så låser här.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök