Techdice skrev:
Muskelbil skrev:
Techdice skrev:
Okej, så det har tagit ett tag men jag har nu en uppdatering!
Säljaren ifråga messade mig idag en bild på 3 begagnade däck av samma märke/modell som de har hittat i sitt däcklager som är rätt storlek till mina fälgar och har 7mm djup, de lyckades inte hitta 4 så de skickar med ett helt nytt också. Så det löste sig trots allt, DinBil hantera detta väldigt bra må jag säga.
Strålande!
Dom gjorde rätt för sig, så bra att du stod på dig.
En sista uppdatering!
Nu har det gått 2-3 månader sen detta blev klart men det slutade med att de enbart hittade 3st begagnade däck så summan av kardemumman blev att de skickade 2 st begagnade däck med 7mm djup av märket nokian samt 2 helt nya däck av märket maxxis (kollade upp dessa innan jag godkände och dessa har fått väldigt bra betyg och har både snö och isflinga trots att de är dubbfria). Däcken skickades till Volkswagen i stockholm som sedan krängde om däcken gratis. Försäljnigschefen ringde även upp mig och bad om ursäkt för strulet och sa själv att rätt ska vara rätt så det var bra att jag stod på mig, Hon nämnde även att de gjorde en felsökning på bilen bara för att och att om jag skulle få något problem med bilen fram till mars så kommer de att stå för det som en goodwill sak. Så detta löstes väldigt bra trots alls.
Dom är inte godkända med snö och/eller isflinga. Det ska vara 3PMSF
https://blog.abswheels.se/3pmsf/
VAG har världens bästa bilar.