1943
Sök

A4 B6 Coming leaving home funktion

180 Inlägg
för 15 timmar sedan
Trådstartare
Hej.

Jag har en A4 1.8T 2004 bex motor.
Jag vill gärna programmera in coming leaving home funktion. Vad krävs det för att det ska fungera? Jag har köpt en strömbrytare/strömställare med Auto funktion. Vad mer behöver jag göra?
Tacksam för hjälp. Mvh

110 Inlägg
för 7 timmar sedan
mensi skrev:
Hej.

Jag vill gärna programmera in coming leaving home funktion. Vad krävs det för att det ska fungera? Jag har köpt en strömbrytare/strömställare med Auto funktion. Vad mer behöver jag göra?
Tacksam för hjälp. Mvh

du måste aktivera den funktionen i databoxen oxå med hjälp av en dator
bara att byta ut vredet till Auto hjälper inte

180 Inlägg
för 6 timmar sedan
Trådstartare
D12 skrev:
mensi skrev:
Hej.

Tacksam för hjälp. Mvh

Ok. Är det bara med vcds man kan göra det? sen behövs inget mer? tack för svaret.

110 Inlägg
för 6 timmar sedan
mensi skrev:
D12 skrev:
mensi skrev:
Hej.

Tacksam för hjälp. Mvh

Ok. Är det bara med vcds man kan göra det? sen behövs inget mer? tack för svaret.

och sensor i innerbackspegeln så den känner av om det är ljust eller mörkt
den blir lite krångligare att fixa tror jag
om du ska ha det org.
finns säkert eftermarknad sensor som man kopplar vid rutan eller nått

Fri fart för ett fritt folk!
14 873 Inlägg
för 6 timmar sedan
finns mycket retrofit grejer till vag bilar rent allmänt så det brukar gå smidigt att lösa  nu är jag mer inne på vw så har dålig koll på audi.
men bara googla på audi a4 b6 retrofit.. 
och se vad som dyker upp

på min polo finns det elhärvor till det mesta  så som eftermontering av xenon led autohöjd inställnings av lysen för eftermontering av xenon  autoavbländning av backspegel osv.

Kör fort så hinner inget hända...

180 Inlägg
för 5 timmar sedan
Trådstartare
Growe skrev:
finns mycket retrofit grejer till vag bilar rent allmänt så det brukar gå smidigt att lösa  nu är jag mer inne på vw så har dålig koll på audi.
men bara googla på audi a4 b6 retrofit.. 
och se vad som dyker upp

på min polo finns det elhärvor till det mesta  så som eftermontering av xenon led autohöjd inställnings av lysen för eftermontering av xenon  autoavbländning av backspegel osv.

Tack för svaret till er båda. Måste man köpa denna sensor? nån som kan googla på en sån?

Sök