2708
Sök

volvo 244

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 mars 2006
Trådstartare
hr e volvo 244 som jag håller på med men jag har den rullandes eftersom jag är i behov av bilen har inte hunnit att göra så mycket än på bilen men det kommer

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

747 Inlägg
24 mars 2006
ironhead skrev:
hr e volvo 244 som jag håller på med men jag har den rullandes eftersom jag är i behov av bilen har inte hunnit att göra så mycket än på bilen men det kommer

öhhh okej men va är det frågan om då??? vem bry sej liksom??? på forumet be man om råd och grejer...

Älgahäng Räjsing Club

1 639 Inlägg
24 mars 2006
NÖrDIG tråd...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

"Ijenkligen"
788 Inlägg
24 mars 2006
ironhead skrev:

och?

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 mars 2006
Trådstartare
denna sda är väll till för visa upp sitt projekt eller har jag fel bara för att många här har rätt nya bilar så behöver men för densakens skull inte bli smutskastad på topp tänker jag inte ligga men hmm det blir en omlackning mattsvart och en massa raggartejp  jag är så trött på allt det där med bling bling och sånt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Administratör
11 962 Inlägg
24 mars 2006
???

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök