var inne o skulle göra en framvagnsinstälnning på bilen fick först ploacka av bak o fram spoilern för att jag skulle få upp den på deras ramp .. Dem skruvade o diskuterade i 20 min sen sa dem att bilen var för sänkt o jag var tvungen att kapa av den gängade bulten en 2cm o gänga upp den mer för att det skulle gå ... det enda jag gjort e att bytat styrleden ...var på samma ställe för 3 mån sen då hade jag bytat andra styrleden o det var inget problem då nån som haft liknande problem o vet hur det kan bli så här
Dem skruvade o diskuterade i 20 min sen sa dem att bilen var för sänkt o jag var tvungen att kapa av den gängade bulten en 2cm o gänga upp den mer för att det skulle gå
hmm jag hade markfri gång på ca 3cm när jag gjorde framvagnsinställning hade oxå problem att komma upp på rampen men dom sa inget om att den var extremt överdriven sänkt..
får väl börja med snygg rex du har och sen tipsar jag dej om däckia i hässleholm ska själv in där och göra en inställning duktiga och shyssta som fan är personalen.