5093
Sök

sänknig honda crx framvagnsproblem

Amatör
444 Inlägg
24 mars 2006
Trådstartare
var inne o skulle göra en framvagnsinstälnning på bilen fick först ploacka av bak o fram spoilern för att jag skulle få upp den på deras ramp .. Dem skruvade o diskuterade i 20 min sen sa dem att bilen var för sänkt o jag var tvungen att kapa av den gängade bulten en 2cm o gänga upp den mer för att det skulle gå ... det enda jag gjort e att bytat styrleden ...var på samma ställe för 3 mån sen då hade jag bytat andra styrleden o det var inget problem då nån som haft liknande problem o vet hur det kan bli så här

Husägare
268 Inlägg
24 mars 2006
är du säker på att du har fått rätt styrled då? Jobbar på verkstad och jag har aldrig haft det problemet när jag har justerat en framvagn

no turbo shit just real power

Vw trimmare
2 995 Inlägg
24 mars 2006
snortiz skrev:
Dem skruvade o diskuterade i 20 min sen sa dem att bilen var för sänkt o jag var tvungen att kapa av den gängade bulten en 2cm o gänga upp den mer för att det skulle gå

hmm jag hade markfri gång på ca 3cm när jag gjorde framvagnsinställning hade oxå problem att komma upp på rampen men dom sa inget om att den var extremt överdriven sänkt..

Amatör
444 Inlägg
24 mars 2006
Trådstartare
fan min e cirka 7 cm så fattar inte får väll pröva hos någon annan däcka verkstad ingen som vet nån bra i höörs området

dARKiE
5 031 Inlägg
25 mars 2006
får väl börja med snygg rex du har och sen tipsar jag dej om däckia i hässleholm ska själv in där och göra en inställning duktiga och shyssta som fan är personalen.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Sök