Eftersnack Meet of the month #5

fegge_89
21 september 2008 · 1 302 Inlägg

Själv tycker jag den blev rätt lyckad. smile

Fast det kanske var lite väl många polisbilar ute tyvär.

Lindgren_
21 september 2008 · 2 644 Inlägg

racet i stavsjö var grymmt wink

Johan Lindgren
supratjejen Toyaddict
21 september 2008 · 241 Inlägg

Struntade i stavsjö, tyckte det drog ut på tiden för mycket hmm
Körde slut på kopplingen i hamnen istället roll Den pallade inte mycket!
Var nog tur att jag inte åkte till stavsjö, det hade varit pinsamt att inte ens komma iväg ordentligt big_smile
Var väl redigt snabba bilar som körde oxå!

Senast redigerat av supratjejen (21 september 2008)

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
Swarleey
21 september 2008 · 14 Inlägg

Mycket trevligt kväll och många fina bilar =P synd att poliserna kommer o förstör ganska mycket men men dem gör ju som sagt bara sitt jobb smile

Holmlund88
21 september 2008 · 29 Inlägg

riktigt trevligt kväll..  men som som dom säger så var polisen lite väl på hugget.. men bra överlag..

Holmlund
Fire-Fox
21 september 2008 · 632 Inlägg

Tycker träffen vart riktigt lyckad ändå smile. Som sagt vad lite kallt och mycket poliser. Men många grymt snygga bilar smile. Ingen som tog lite bilder dem har att visa? smile..

Mvh/Tobias

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).
Volvo 945 Turbo "Classic" (1998)
Volvo V70N (2003)
bobbo22
21 september 2008 · 313 Inlägg

ska fixa med filmen i dag så jag kan lägga upp den under dagen

Powerman Japan Quality
21 september 2008 · 670 Inlägg

Lite väl mkt skenmanövrar. Annars jättetrevligt att Ni från Kungliga huvudstaden kom ner. Hur gick det, vilka fick pokalerna?

P.Sköld
Honda il potere dei sogni
Honda NSX (1992)
LOV2XLR8
21 september 2008 · 13 Inlägg

De va en bra kväll.Visst de va lite mycket poliser ute men vad ska man göra dom gör ju som sagt vad bara sitt jobb.Race va fint också körde några repor o tyckte de funkade bra DOCK så fattar folk tydligen inte att dom ska stå vid sidan av vägen INTE på roll men men en bra o rolig kväll förövrigt. tummen upp smile

e30racing
21 september 2008 · 140 Inlägg

Kanonkväll! Mkt fina bilar ute å åkte..

BMW e30 323 (1984)
KUSHTER
21 september 2008 · 85 Inlägg

Någon som har några bilder från träffen? kul att se, själv va jag inte där denna gång.

Accelsson
21 september 2008 · 240 Inlägg

Mkt Trevlig träff !!.. gillade även uppslutningen på linköpings-karavanen !

dock förstår jag inte varför dendär santa fe´n åkte runt o skrek och tutade på alla för yikes.. innom 3 min höll vi på o få den i sidan, 1ggn på parkeringen och 1 i lilla rondellen.. men hon bara skrek o tuta åt oss =S..

sen skulle de va kul se en liten redovisning från dej i saaben som skulle va häftig o köra.. prec innan kurvan så du inte kunde behålla kontrollen över bilen.. vi är bara glada att du inte fick ngt möte !! tänk dej för nästa gång.. o annars kan man ju gå ur och förklara lite sansat istället för o sticka iväg när du ser att vi kommer och ska prata med dej

Street Knight
BMW 320d (2011)
perkan
21 september 2008 · 16 Inlägg

Var en riktigt rolig träff tycker jag smile Många fina bilar. Tänkte först stanna hemma men ångrar inte att jag åkte smile

ki
21 september 2008 · 7 Inlägg

en kanon kväll med fina bilar och mycket folk roligt....

Saab 9-3 viggen 2.3 ts "viggen" (1999)
skpgfreerider2
21 september 2008 · 8 Inlägg

Härlig träff!! Synd bara att de är första och sista träffen på året som blir nått att ha. Men bra träff igår iaf smile

cuppre negativ..
21 september 2008 · 167 Inlägg

riktigt lyckat måste jag säga..

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
Mobeerg carzy
21 september 2008 · 461 Inlägg

Bra träff, skapligt med folk och bilar !

Synd bara att det blev sånt mellanrum i karavanen till nkpg,verkade som vissa drog på lite mera så många hamnade efter.

Team BSG
__AleXx_ oijoij-society.com
21 september 2008 · 774 Inlägg

Bra träff!
dock synd att racen är så oplanerade så de inte håller koll på folket men tillslut kommer ju något inträffa dock... tongue

håller med moberg ang karavanen wink

Samt att något/något skit låg på motorvägen på väg hem till Lkpg som vi körde på small till i hela bilen så kanske ska kolla underredet så inget bromsrör lr helvete fick stryk yikes

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Audi A4 B8 (2010)
lill3bror
21 september 2008 · 1 397 Inlägg

Riktigt rolig träff som alla andra säger... var de ingen som kunde säga åt killen i 9-3an, som brännde koppling istället för gummi i drift-ringen, att hans bil är framhjulsdriven big_smilebig_smilebig_smile

Nissan Skyline R33 GTS-T "Version 5.0 - 536 whp" (1995)
_Abbe_
21 september 2008 · 188 Inlägg

Riktigt bra träff mkt folk o mkt fina bilar med.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang