Du är allt bra flitig du Var hämtar du inspirationen ifrån eller bygger du helt efter eget huvud? Det skulle vara kul att se någon koncept-bild på vad man har att vänta sig...
Var ut till garaget och ställde in timern till byggfläkten. Nu är det inte så kallt ut så fläkten kan värma upp garaget lite. Hoppas inget kommer upp imorgon, så man kan vara i garaget ett tag. Kommer bilder imorgon kväll på vad jag hinner med. Ses då.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 590 Inlägg
24 januari 2010
Ser toppen ut var det skönt att komma igång igen? färdig till sommaren? om jag rullar hem PVn till dig så svetsar du väl samma ställen på den åt mig va ?
Senast redigerat av farbrorbozze (24 januari 2010)
Kändes riktigt bra att bygga på rodden igen. Tänkte försöka att vara någorlunda klar med karossen till BUG RUN och ta med den ner för visning. Tror inte frugan skulle bli så glad om du kommer ner med PV:n
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 590 Inlägg
24 januari 2010
vadå börjar frun bli kinkig? varför då? får du inte laga andras bilar? & när du fixar med egna så investerar du ju i guld samtidigt... har hon inte förstått det
Beställde lite ekonomiplåt idag till bubblan. Kommer förhoppningsvis till slutet av nästa vecka. Få se om man kommer ut i garaget på Söndag och greja lite. Ses då.