Paul: Privatlivet går ALLTID i första hand, allt annat i andra hand. Skit i vad folk säger här om uppdateringar/bilder/video/instruktioner... lägg energin på frugan, inget du behöver be om ursäkt för.
Läs igenom hela tråden så kommer du hitta hur man gör
Paul beskrev det ganska bra längre bak, hur långt bak minns jag dock inte
Ger åtminstonde ett extemt djup i lacken Nästan så man drunknar
Senast redigerat av twin_cam (9 januari 2009)
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Nästa vecka skall Loaded till TV Studio....secret project Hur f-n det nu skall gå till???? Vi får väl samla alla här från tråden för att montera ner bilen å ta upp den bit för bit sedan montera ihop den...jösses TV folk va tänker de med Eller så får vi väl helt enkelt SMS den rackören
Vi hoppas självklart på att detta blir Sveriges svar på OCC efter vårt TV möte Vi har ju tränat bra här, och tydligen har TV fattat tycke för smen
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Nästa vecka skall Loaded till TV Studio....secret project Hur f-n det nu skall gå till???? Vi får väl samla alla här från tråden för att montera ner bilen å ta upp den bit för bit sedan montera ihop den...jösses TV folk va tänker de med Eller så får vi väl helt enkelt SMS den rackören
Vi hoppas självklart på att detta blir Sveriges svar på OCC efter vårt TV möte Vi har ju tränat bra här, och tydligen har TV fattat tycke för smen
Smen Sveriges motsvarighet till Mikey på OCC (Fast Smen kan ju faktiskt arbeta)
Paul: Privatlivet går ALLTID i första hand, allt annat i andra hand. Skit i vad folk säger här om uppdateringar/bilder/video/instruktioner... lägg energin på frugan, inget du behöver be om ursäkt för.
tänkte prec säga samma sak... Paul, slut fjant dig nu och styr upp dom privata problemen först. vi finns här för dig. puss
Smen Sveriges motsvarighet till Mikey på OCC (Fast Smen kan ju faktiskt arbeta)
Jag tror att med all säkerhet kan säga att utan er på garaget.org och den uppmärksamhet han får av er så skulle allt bli mycket jobbigare.
Detta är svårt för samtliga inblandade och Paul behöver er för att få tänka på andra saker också. Ni står för hans yrke och hans hobby. Så fortsätt beundra, fråga och ta denna tråd framåt.
Kom till Elmia och beskåda projekt 8-ball så att allt jobb inte är förgäves......
Rock on
Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......
Kämpa på Paul! Skulle det skita sig med tiden så finns det gott om folk här som kan hjälpa till, ditt privatliv måste funka för att du ska orka jobb, jag vet av egen erfarenhet.
If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Tradigt som fan att det strular med "kärringarna" finns fan inget som tar så hårt på en som just sån skit! Kommer iallafall dyka upp på Elmia bara just för 8 ball projektet samt för att träffa dig Paul samt Masterworks
Paul du har inget att be om ursäkt.. visst jag ska inte neka till att jag ibland saknar era roliga filmer och fina uppdateringar på bilarna, men efter att du nu berättat kan jag leva med att det inte blir lika mycke sådant längre..
Ditt privatliv är viktigast så självklart ska du lägga ner mycke tid på det och kan nästan lova att jag har alla bakom mig i vad det gäller det.
Så önskar bara lycka till nu och hoppas att allt löser sig
A man got to do what a man got to do eller vad fan nu det heter.... Kämpa på med flickorna istället för denna tråd, det är det viktigaste att du mår bra hela tiden!!!!
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
hjälper med nöje till att riva isär. Montera ihop kanske man klarar...
Kan bara säga att det finns ingen bättre terapi än att pilla med bilar när allt annat strular, så har ni plats för en praktikant?
come on biatch jag är uppe i sälen och skriver med en eeepc fan så svårt att pricka rätt på tangentbordet whatever behöver du hjälp säg till jag finns överallt! SKÅÅÅL efter 24:e bira