Riktigt fet update man, ser svingött ut! Får hoppas att det löser sig med rör osv till IC:en Kommer bli riktigt fint med nya skyltar, får hoppas att polisen inte klagar alltför mkt, vet ju hur de varit förut
Kämpa på med spacklet och slipningen så kommer det bli fint!
Riktigt fet update man, ser svingött ut! Får hoppas att det löser sig med rör osv till IC:en Kommer bli riktigt fint med nya skyltar, får hoppas att polisen inte klagar alltför mkt, vet ju hur de varit förut
Kämpa på med spacklet och slipningen så kommer det bli fint!
E de verkligen lagligt att ha liten plåt fram ? TIdigare ägaren på min bil fick böta 500 kr 2 gånger ( stoppad två ggr ) ?
Han bytte också alltid vid Bes..
Man kan få dispans om man ansöker om det, dvs om det inte finns plats för stor plåt.. min har små både fram och bak och det är godkänt så. beror på bilmodell som sagt...
På Nissan 200sx s13 är det lagligt med liten plåt fram, beställer man två har man en till baken med även om det egentligen inte är tillåtet (har dock både besiktat och haft några möten med polisen utan problem).
Jag tänkte bara informera om du inte vill att folk ska veta ditt reg.nr. så får du nog förvrida bilden lite till för den var inte speciellt svår att tyda
O fan ! Så de e så de ligger till , Vet ju att många amerikanska Bilar har de både import osv hört anledningen att dom är reg bes med de osv . Men Bra och veta
O fan ! Så de e så de ligger till , Vet ju att många amerikanska Bilar har de både import osv hört anledningen att dom är reg bes med de osv . Men Bra och veta
Får väll gör en skriftligupdate hur läget ser ut just nu! Har varit riktigt seg nu det senaste och det har inte blivit så mkt meck, Men Skall se till att köra järnet till helgen här nu!
Men somsagt, Dubbla elfläktar och pysventil ligger på posten och min replåtshållare "200sx.nu" Så skall hämta ut detta snart!
Sedan återstår det en hel del slipjobb/spackeljobb! Skall även försöka få på fronten här nu i helgen med, Sedan har jag snackat lite med "deamo" angående lack osv nu, Och vi har eventuelt kommit fram till en riktigt läcker lack! Mer info kommer om detta senare