Fint Kanske ska beställa en IC jag med? När det ändå är rea ¨
Mvh
Thx man, Jo det vore nice
MadeByMe: thx man Det kommer jag lovar! Asså seegt
Jag har dock lift att tillgå om jag får garaget Men dagen är räddad, Bilsport ringde mig nyss, haha ;D Kolla i Borås repotaget, i nr 21 som kommer ut om 2 veckor
Fint Kanske ska beställa en IC jag med? När det ändå är rea ¨
Mvh
Thx man, Jo det vore nice
MadeByMe: thx man Det kommer jag lovar! Asså seegt
Jag har dock lift att tillgå om jag får garaget Men dagen är räddad, Bilsport ringde mig nyss, haha ;D Kolla i Borås repotaget, i nr 21 som kommer ut om 2 veckor
Jag hatar dom, så mycket folk som dom har lurat på pengar.. Ägaren av ridtech startade upp en annan sida typ man kunde söka sponsring på från andra företag och så fick man betala 800kr å grejer, helt sjukt
Jag hatar dom, så mycket folk som dom har lurat på pengar.. Ägaren av ridtech startade upp en annan sida typ man kunde söka sponsring på från andra företag och så fick man betala 800kr å grejer, helt sjukt
Gillar och gillar, Jag har alldrig haft problem med dom i vilket fall Men klart att man har hört en de skit om dom med...
Är iof inte ridetech ni handlar av nu utan av konkursförvaltaren som försöker att dra in lite pengar på kvarvarande lager så skulder kan betalas till fodringsägare.
Ser bra ut! Blev lite förvånad när du sålt vingen, vad kommer det bli istället? Hoppas det händer saker i helgen, hur går det med spacklandet? Fortsätt hålla oss uppdaterade