-skrattar- Kan någon förklara för mig varför folk tycker kouki bakljusen är snygg? Jag har aldrig gillat dem, tycker rent av att de är fula.. Nu säger inte jag att ni andra som gillar de bakljusen har dålig smak eller något utan bara att jag inte ser vad som är snyggt med dem, då jag tycker att de inte följer med bilens utseende för en sekund ens..
Då du tonar bakljusen, då skulle du ju kunna göra likadant som jag skrev om de ljusa, med att lacka 2/3 av blinkersen, för att få bakljusen att se smalare ut och efterlikna S14 lite.
Sedan vad det gäller carbonhuv som du diskuterade mycket för ett antal sidor tillbaka så skulle jag säga som såhär:
Köp en orginalhuv, bygg om den så som du vill ha den, sedan lämnar du in den för drapering alt. avgjutning.
Då det gäller kolfiber skulle jag rekomendera att du kontaktar krille_hlm här på garaget, han har underbar koll på det området. och det bästa med han är hur han skarvar kolfibern på huvarna, check it out:
S14 huv
Närbild på skarvenDetta har 2 stora fördelar:
1. Priset blir billigare än vad du får ge för en Seibon huv.
2. Du får en huv som är unik, vilket är A & O i styling. Ju mer unik man är, destu mer måste folk kontrollera detaljer på bilen och folkmassan börjar samlas..