3588
Sök

ang: nedslag på bes om rost.

3 182 Inlägg
22 november 2008
Trådstartare
ska laga ett rost håll i ett hjulhus fram på en opel ascona B som det vart nedslag på besiktningen, hur pass petiga är bes nissarna på hur resultatet blir ok får man dra på tektyl när man har svetsat klart. alltså innan man åker in på efterkontroll så dom får se resultatet.

9 108 Inlägg
22 november 2008
Ja dra du på tektyl sedan, dom ska bara knacka och se så det är plåt där..

3 182 Inlägg
22 november 2008
Trådstartare
oki så dom inte börjar att kolla hur man har svetsat, man är ingen världsmästare på det direkt. sen är det bara en vinterbil. ska kolla på bilen kl 15.00 idag får se om man köper den 2tusen vill gubben ha.

Allt i allo
358 Inlägg
22 november 2008
lämna bara inget hål så dom kan trä in den där satans hackan dom har för då bryter dom dän det om du inte svetsat bra. så ta tid på dig när du svetsar och försök göra det så bra du kan. sen drar du på lite klet, sen är dom nöjda:)

De é nice !

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
23 november 2008
Fick nedslag på rost i förmodligen samma balk i hjulhuset på min Manta B och den lagade kompisen åt mig med en svets som saknade gas och kan lova att svetsarna blev fula och kassa men med lite siliconklet över svetsarna och lite tectyl så gick den genom, men det är väl inte riktigt att rekomendera för det utan träna lite extra innan du kör på bilen för känns alltid bättre om man gjort ett bra och snyggt jobb smile .

- Time Attack -

3 182 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
vänster hjulhus färdigsvetsat ursss vad rost lägger upp en bild i mitt galleri så får ni se hur det ser ut.

Sök