Idag i brist på annat att göra på bilen tog jag tag i mina tråkiga handtag som sitter på dörrsidorna. Bilen ska som tidigare sagt ställas ut imorgon 25/4 på SCF i Uppsala, och då med öppna dörrar, så allt ska bli fint..
Dock gjordes detta snabbt då jag hade en massa annat att göra i bilen inför imorgon, här är resultatet :
Kommer att göras om mer seriöst med blå sömmar och bättre passform, detta var stress inför SCF Uppsala
Blev väl hyffsat för 10 minuters jobb inkl montering
IMORGON PREMIÄRVISNING PÅ SCF UPPSALA 25/4... Så kom fram och knacka till mig på axeln så visar jag bilen mer än gärna
Dalmazen: Oj, tack för det!! Verkligen jättekul att du tycker om bilen
j_p: Haha eller blankare priser blev det såklart inte, då det finns så mycket extremare bilar, och att "orginalare" inte är så uppseendeväckande bland crew..
CarpeDiem: Jorå det var en RIKTIGT bra premiär!!
Volvo_Emil: Jorå ska försöka ha bilen färdig innan lördag, eller jag menar..ska ringa ner lackeraren och undra hur det går;)
Muninet: Man tackar så mycket!! Fälgarna är jag grymt nöjd med
Aker_s40: Danke Schön!
Zeeeta: Det tog en stund att putsa upp han, blev alá old school, tvätt och vaxning för hand PÅ PLATS i Uppsala SCF
Idag lämnades bilen iväg till Anders Bilplåt i Bro för lite kärlek, så jag passade på att ta bort innerhandtagen och ta med dem hem.
Gjorde om min temporär-lösning med mocca, och gjorde det ordentligt, nu väntar dem på montering :
Tack till Alyson för hjälp ännu en gång!! Blev betydligt bättre än när jag gjorde det själv
PÖRN!
EDIT: KLICKA PÅ BILDEN SÅ SER NI SÖMMARNA I NÄRBILD
CarpeDiem: Idag ringde lackeraren och sa att huven får sig färg på Måndag förmiddag, så då blir det att åka dit och maskera det jag inte vill ska bli Pearl White...
Ja nu vet ni, delar av huv kommer att lackeras i Pearl White, taket, överdel på baklucka samt takvinge i Pear White också
Så den blir förmodligen klar på tisdag eller måndag kväll
Spännande, kommer bli grymt de där! :-) ser fram emot bilder sen! Lycka till //Lindh
Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".