Herre jävlar vilket bygge !!! Att man blir grön av avund är väl bara förnamnet..ha ha ! Jag är djupt imponerad !! Kommer att följa ditt bygge med spänning. Faan,jag tappar hakan......
Herre jävlar vilket bygge !!! Att man blir grön av avund är väl bara förnamnet..ha ha ! Jag är djupt imponerad !! Kommer att följa ditt bygge med spänning. Faan,jag tappar hakan......
Tackar så mycket, din egen bil är inte helt dum den heller. Jäkligt fin, cowlinduction huv gör sig väldigt bra på camaron.
grymt rolig tråd att följa,jag blir alltid lika impad av folk som gör sånna här stora projekt, själv har jag en mustang -66 som stått på pallbockar i snart 14 år(köpte den som första bil -92)...men det e lätt att blir så när kunskaperna är begränsade,ont o pengar,inge jobb och svikna löften,men efter 4 år hittade jag till slut en plåtis till ett rimligt pris för att byta bakskärmarna,innerhjulhus lite plåt i bagegeutrymmet..känns ju trist när man har slängt ut ca 30 000 på nya delar genom åren som bara ligger o samlar högvis me damm
sen när jag har råd att lösa ut bilen ska jag på me framvagn i från BMW E36 och kanske bakvagn ifrån E34 M5...har ju knappast råd me lika flashiga grejjer som dej
motor blir en 5.0 HO me insprtning och T-5 WC låda....
lack blir Audis ademellblå(ser ut som ljusgrå/blå primer fast blank)
men funtar på sälja allt...känner att jag kan få ihop grejjerna....
men faan va din bil blir cool...men blir ju insperad att behålla mussen trots allt...