På fredag bär det av mot västervik för att gasa av sig lite innan finalen på kjula helgen därpå. Man ska nog inte hoppas på några tider direkt, men det kan vara bra att känna på bilen lite innan kjula så man kan gå fullt ut redan första repan.
Jag har sagt så att blir det ingen tia innan kl 2 på söndagen på kjula så höjs laddtrycket till över 2 bar, sen får det fanimej bära eller brista!
Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Nu är lacken klar. Nu ska bilen monteras ihop samtidigt som skärmar, baklucka och huv ska bli klara för lack. Även smågrejjer som dörrhandtag ska lackas.
Breddare bak, bakspoiler vingen, och fälgar blir nog blanksvart. Kommer bli mumma!
Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Trodde den skulle bli svart som Robbans, teamfärg typ
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Trodde den skulle bli svart som Robbans, teamfärg typ
Det trodde jag med, tills lackeraren hävdade att den skulle bli hemsk i svart då den är ganska rulig i plåten. Nåja, orange vart coolt tycker jag
Hehe, ja då får väl Robban lacka om sin orange med då
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!