4850
Sök

Drivknut till v40

Fattig drömmare
123 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
är det någon som vet annat ställe än mekonomen där man kan köpa drivknut till volvo v40? 1600 känns ju verkligen som ett överpris.

någon som har en gissning på vad det kan kosta att lämna in en bil för att få en drivknut bytt?

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 februari 2009
da_Rayman skrev:
är det någon som vet annat ställe än mekonomen där man kan köpa drivknut till volvo v40? 1600 känns ju verkligen som ett överpris.

någon som har en gissning på vad det kan kosta att lämna in en bil för att få en drivknut bytt?

Hmm ja jag är inte såker men biltema kanske har?? är på jakt efter en jag med hö framm är like dålig så den måste bytas smile

Tar nog kanske en timme eller max 2 att byta och om du lämnar in den på en vanlig verkstad så kanske det skulle gå på en tusing eller nått. är inte säker alls men jag skulle gissa på någonstans runt där smile

Fattig drömmare
123 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
ok. biltema verkar inte ha till s/v40

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 februari 2009
nehe. jag trodde det ja. men dom kan ju inte ha allt =P men faktiskt så tror jag dom ligger på runt 14 - 1800 för en drivknut. annars kollar du skroten bara etfer en fin. kolla typ bildelsbasen.se eller nått. kanske du får en för 4-500 spänn smile

Sök