Har sökt på forumet och inte fått några tips så jag gör en egen tråd för att få bättre tips.
I lördags var vi ute och sladdade på en plan med bilen, vi åkte och sladdade på tvåan en liten stund sen stannade vi släppte ur en person som skulle röka, och vi sladdade ett tag till, sen när vi plockade upp den rökande personen la ur växeln och skulle lägga i ettan men det gick inte att få i den! efter lite slitande i växelspaken hit å dit fick vi i ettan MEN då fick vi inte i tvåan istället. sen har den stått tills idag och jag har varit ut och provat den nu och jag får i alla växlar utan problem utom tvåan? det går att slita i den med rull och utan rull. vad kan detta vara? när det hände så var det inga missljud eller knakningar utan växeln gick ur utan problem och sen gick det inte att få i den:S
Kanske, jag har pratat med folk och vissa tror synkringarna vissa kopplingen, men varför skulle det bli så mär man sladdar lite? eller hur skulle synkringarna kunna bli dåliga?
Kan det vara synkringarna som jävlas, men det är ju ett saab-problem
Vad har det med detta att göra om man får fråga?
mata inte trollet
Du, jag har faktiskt hängt med på det här forumet i över ett år utan nån varning över huvudtaget, så att bli kallad troll är en grov förnedring i mina ögon. ursäktar detta inlägg till TS. Tillbaka till topic
Du, jag har faktiskt hängt med på det här forumet i över ett år utan nån varning över huvudtaget, så att bli kallad troll är en grov förnedring i mina ögon. ursäktar detta inlägg till TS. Tillbaka till topic
Har du kollat att motor och vxllådskuddarna är hela ? Så den inte gått sönder på vänstersidan av motorn ! Då kan 1:an och 2:ans växel vara svår att få i .
Har du kollat att motor och vxllådskuddarna är hela ? Så den inte gått sönder på vänstersidan av motorn ! Då kan 1:an och 2:ans växel vara svår att få i .
nej jag har inte kollat det än faktiskt, men det har jag pratat med folk som kan detta med, så jag ska kika det imorn när det är ljust:D men tack för tipset!