4922
Sök

Mellan rum i mellan framskärmar och framdörrarna

58 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
Hej jag har en fåga.
Det mellan rumet som finns i mellan fram dörrarna till framskärmarna är inte lika långt.
vad kan de va då ?
Är det svårt att fixa?

Tack för tips.

1 814 Inlägg
11 februari 2009
Det är ju en justering som krävs för att det ska bli lika, men knappast något man ska ge sig på om det endast handlar om en eller ett par millimeter. Hur stor är skillnaden menar du!?
Rent allmänt så finns det stora skillnader på bilar, även nya bilar ha sina "defekter".

460 Inlägg
11 februari 2009
det är till att justera. men gör det inte själv för det brukar vara besvärligt att justera in dom.

58 Inlägg
12 februari 2009
Trådstartare
Hilmer skrev:
Det är ju en justering som krävs för att det ska bli lika, men knappast något man ska ge sig på om det endast handlar om en eller ett par millimeter. Hur stor är skillnaden menar du!?
Rent allmänt så finns det stora skillnader på bilar, även nya bilar ha sina "defekter".

Okej ja men då får de va.. smile Jag tog bara en runda runt bilen så la jag märke till det.

1 562 Inlägg
12 februari 2009
kan ju vara att bilen ngn gång under sin levnad har varit med om en krock.

Billackerare
18 Inlägg
12 februari 2009
Hilmer skrev:

Håller fullkomligt med dig, varenda nyare bil jag sett när jag jobbat är lite si och så i dörrjusteringar och även lack struktur. Får ni tillfälle att köra upp en spritt ny bil på en lyft så gör det och kolla lacken...det är så man blir gråtfärdig tongue

----------------------------------------------------------------
Anything your Chevy can do, my Ford can do better :D

Sök