KHRacing skrev:
Är det inte så att en person gör nånting (oavsett vad det är han/hon gör) så har denna personen
rätten att göra detta utan att få skit utav andra ?
Har man nånting att säga till om ang nånting, så gör man det med respekt & ödmjukhet.
Väldigt kloka ord.
Klart att man måste få åka runt i en "taffligt" stylad bil om man är inne i en läroperiod, alla kan ju inte vara proffs från början.
Vad vi tycker om utseendet, på alltifrån bilar till fruntimmer, är något väldigt personligt och subjektivt.
Det är egentligen bara en enda människa som har "rätt" att avgöra om bilen ser bra ut eller ej, och det är ägaren/brukaren.
Sen är det klart att det är upp till var och en att tycka. Man kan ju inte vara hur politiskt korrekt som helst.
Men jag tycker att konstruktiv kritik slår negativa och/eller otrevliga kommentarer med hästlängder.
Det är ju också en fråga om både ekonomi, vilja och kunnande.
Om man verkligen vill ändra sin bils utseende men varken pengar eller kunskap räcker till så kan resultatet bli mindre bra, men det ska ju inte hindra folk från att försöka.
Själva har jag ingen som helst kunskap vad det gäller karrosseriarbete, därför köper jag bilar som jag tycker är snygga som dom är.
Sen kan det hända att jag plockar bort en och annan pryl, så långt sträcker sin mina kunskaper.