2759
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
25 juni 2012
Nu har jag fått hem min G27a! big_smile Riktigt kul med koppling och att man måste hålla ner den för att få i växlarna och just de att man kan få "kärringstopp" om man inte håller nere kopplingen när man stannar big_smile Lite svårt att köra såhär i början bara, men jag blir bättre och bättre tongue
Senast redigerat av -BASmannen- (25 juni 2012)

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

333 Inlägg
26 juni 2012
Fan va sugen man blev på en G27 nu då... hehe...
Funkar den med Xbox också eller är det bara PS3?

Team Breehäng
1 623 Inlägg
26 juni 2012
push_it skrev:

Hehe big_smile Jadu, på förpackingen står de"PC, Playstation2, Playstation3" så jag vet inte hmm

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

333 Inlägg
26 juni 2012
-BASmannen- skrev:
push_it skrev:

Hehe big_smile Jadu, på förpackingen står de"PC, Playstation2, Playstation3" så jag vet inte hmm

Damn, verkar inte så då... USB-kontakt gissar jag på då tongue

Team Breehäng
1 623 Inlägg
26 juni 2012
push_it skrev:
-BASmannen- skrev:
push_it skrev:

Damn, verkar inte så då... USB-kontakt gissar jag på då tongue

Nä alltså de är en ju USB-kontakt man stoppar in i PCn PS2/3an tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Baron
184 Inlägg
29 juni 2012
ph3w skrev:
Tja,
Äre bara mitt GT5 som inte vill starta? skivan är det inget fel på, vill inte heller reseta och förlora all "progress"... Har över 530 bilar om jag inte minns fel och har klarat runt 6endurance race skulle bli jävligt surt att börja om sad

Om detta har hänt någon av er, kan ni bara skriva hur ni löste  det?

inte varit med om just det, men fick byta hdd mitt i allt spelande, flyttade över alla saves till en extern hdd och sedan lade jag tillbaka sen, vet inte om du kan spara din saves så och sedan testa installera om ?

Forummoderator
18 349 Inlägg
30 juni 2012
Håller på att lära mig drifta. Helt novis alltså. Köpte en helt original BMW M5 och den är guld! Körde i practice på driftläge och Autuum mini-banan. Fick redan efter en liten stund 8162 poäng!

Rekommenderas för de som är nybörjare. Har ej ratt. Ännu.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Utan lem
419 Inlägg
30 juni 2012
Nick666 skrev:
ph3w skrev:
Tja,
Äre bara mitt GT5 som inte vill starta? skivan är det inget fel på, vill inte heller reseta och förlora all "progress"... Har över 530 bilar om jag inte minns fel och har klarat runt 6endurance race skulle bli jävligt surt att börja om sad

Om detta har hänt någon av er, kan ni bara skriva hur ni löste  det?

inte varit med om just det, men fick byta hdd mitt i allt spelande, flyttade över alla saves till en extern hdd och sedan lade jag tillbaka sen, vet inte om du kan spara din saves så och sedan testa installera om ?

tack för svaret:) alla saves osv är på runt 40gb, hittade min externa hårddisk men inte sladden! det går bra nu... får ta och leta på

Utan lem
419 Inlägg
30 juni 2012
Dieselsmurfen skrev:
Håller på att lära mig drifta. Helt novis alltså. Köpte en helt original BMW M5 och den är guld! Körde i practice på driftläge och Autuum mini-banan. Fick redan efter en liten stund 8162 poäng!

köp en z3m copue, det är nog den lättaste driftingbilen, fullt trimmad dårå. den är mycket bättre än m5an, även när den är otrimmad, bara sätta på comfort hard tyres  och vips du blir drift king:)

Forummoderator
18 349 Inlägg
30 juni 2012
ph3w skrev:
Dieselsmurfen skrev:

köp en z3m copue, det är nog den lättaste driftingbilen, fullt trimmad dårå. den är mycket bättre än m5an, även när den är otrimmad, bara sätta på comfort hard tyres  och vips du blir drift king:)

Startar spelet direkt...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Forummoderator
18 349 Inlägg
30 juni 2012
http://i.imgur.com/BDrOw.jpg

Nybörjardrifting med en BMW 120 eller nåt.
Senast redigerat av Dieselsmurfen (30 juni 2012)

Team Breehäng
1 623 Inlägg
30 juni 2012
Dieselsmurfen skrev:

Måste säga att på nått sätt tycker jag de är svårare att drifta med ratt tongue Kanske beror på att jag inte kör så mycke, men har nån nått tips på vad man ska ha för inställningar på G27an? smile
Senast redigerat av -BASmannen- (30 juni 2012)

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
30 juni 2012
BMW M5 på väg....

http://i.imgur.com/3zBNj.jpg

Team Breehäng
1 623 Inlägg
30 juni 2012
Dieselsmurfen skrev:
BMW M5 på väg....

Du lär dig! big_smile Vi får drifta lite nån dag? smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
30 juni 2012
Ville bara dela med mig om att när jag väl har hittat sladden till min externa hårdisk (för att backa upp gt5 saven och sen kunna restorea ps3n) så stödjer inte mitt ps3 den externa hårddisken... är det någon som vet hur jag kan fixa gt5 utan att lägga ut flera hundra på en extern hårddisk, vill få det att fungera igen sad

Meldem
4 137 Inlägg
30 juni 2012
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
BMW M5 på väg....

Jag vill vara med.. big_smile Söndag?

Team Breehäng
1 623 Inlägg
30 juni 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
BMW M5 på väg....

Imorrn? wink Jodå, adda mig bara så smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

38 Inlägg
30 juni 2012
ph3w skrev:
Ville bara dela med mig om att när jag väl har hittat sladden till min externa hårdisk (för att backa upp gt5 saven och sen kunna restorea ps3n) så stödjer inte mitt ps3 den externa hårddisken... är det någon som vet hur jag kan fixa gt5 utan att lägga ut flera hundra på en extern hårddisk, vill få det att fungera igen sad

formatera hårddisken till fat32 om den inte redan har det smile

Meldem
4 137 Inlägg
30 juni 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Imorrn? wink Jodå, adda mig bara så smile

Kommer hem imorn, så addar dig då smile Nick?

Forummoderator
18 349 Inlägg
30 juni 2012
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
BMW M5 på väg....

Jo jag vet, inte varit så aktiv på PS3 på sistone! Självklart ska vi göra det!!! Även lite bus med GTA4! Tyckte även att nån stackars Ferrari California var ok. Även Porsche 911 RUF... Kunde inte låta bli att drifta lite med Chryslern idag... IRL. Jävla ESP som inte går att stänga av till 100%!

Sök