3515
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Forummoderator
18 349 Inlägg
30 juni 2012
söndag em går fint. adda mig. dieselsmurfen. Tid?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Utan lem
419 Inlägg
30 juni 2012
martin--a skrev:
ph3w skrev:
Ville bara dela med mig om att när jag väl har hittat sladden till min externa hårdisk (för att backa upp gt5 saven och sen kunna restorea ps3n) så stödjer inte mitt ps3 den externa hårddisken... är det någon som vet hur jag kan fixa gt5 utan att lägga ut flera hundra på en extern hårddisk, vill få det att fungera igen sad

formatera hårddisken till fat32 om den inte redan har det smile

Tack får försöka med det:)

Forummoderator
18 349 Inlägg
30 juni 2012
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:

Du lär dig! big_smile Vi får drifta lite nån dag? smile

Jo jag vet, inte varit så aktiv på PS3 på sistone! Självklart ska vi göra det!!! Även lite bus med GTA4! Tyckte även att nån stackars Ferrari California var ok. Även Porsche 911 RUF... Kunde inte låta bli att drifta lite med Chryslern idag... IRL. Jävla ESP som inte går att stänga av till 100%!

Jovisst, du har ju mitt nr så bara höra av dig om du vill spela lite smile Hahaha jaa lolbig_smile Men ska vi säga ev imorgon kl19? smile

Edit: Adda mig också!: BazemaN_ big_smile

1900 är jag online och även på denna tråden på datorn. Då kör vi!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
30 juni 2012
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Jo jag vet, inte varit så aktiv på PS3 på sistone! Självklart ska vi göra det!!! Även lite bus med GTA4! Tyckte även att nån stackars Ferrari California var ok. Även Porsche 911 RUF... Kunde inte låta bli att drifta lite med Chryslern idag... IRL. Jävla ESP som inte går att stänga av till 100%!

Jovisst, du har ju mitt nr så bara höra av dig om du vill spela lite smile Hahaha jaa lolbig_smile Men ska vi säga ev imorgon kl19? smile

Yes! Jag kan ju som sagt inte va online på datorn och ps3an sammtidigt men hmm Vilken bana ska vi köra på?

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
30 juni 2012
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:

Yes! Jag kan ju som sagt inte va online på datorn och ps3an sammtidigt men hmm Vilken bana ska vi köra på?

Tsukuba Circuit eller vad den heter, är ganska uttjatad, men banan får heller inte vara för stor? tongue

Team Breehäng
1 623 Inlägg
30 juni 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Tsukuba Circuit eller vad den heter, är ganska uttjatad, men banan får heller inte vara för stor? tongue

Går bra för mig iaf smile Vad tycker du Dieselsmurfen?

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Baron
184 Inlägg
30 juni 2012
ph3w skrev:
martin--a skrev:
ph3w skrev:
Ville bara dela med mig om att när jag väl har hittat sladden till min externa hårdisk (för att backa upp gt5 saven och sen kunna restorea ps3n) så stödjer inte mitt ps3 den externa hårddisken... är det någon som vet hur jag kan fixa gt5 utan att lägga ut flera hundra på en extern hårddisk, vill få det att fungera igen sad

inte säkert det går att göra vis usb tongue

annars är det bara att öppna och sätta den i din dator, formatera den till fat32 och sedan sätt tillbala den i usb exerna lådan och försök igen

Forummoderator
18 349 Inlägg
30 juni 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Går säkert bra.

38 Inlägg
30 juni 2012
ph3w skrev:
martin--a skrev:
ph3w skrev:

gör det. fick göra så när mitt usb minne inte fungerade i ps3:an när jag skulle kopiera av filerna i min hårddisk som hade pajjat i konsolen

Team Breehäng
1 623 Inlägg
30 juni 2012
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Går säkert bra.

Okej, alla som vill va med joinar mig imorrn då kl19? Blir de några ändringar (t,ex att jag inte kan) så skriver jag de här i tråden under dagen, okej? smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
30 juni 2012
Tänkte dela med mig av ett klipp från där jag driftar runt Autuom mini ring. Kan man det? Hur gör man isf?

Forummoderator
18 349 Inlägg
30 juni 2012
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:

Går säkert bra.

Okej, alla som vill va med joinar mig imorrn då kl19? Blir de några ändringar (t,ex att jag inte kan) så skriver jag de här i tråden under dagen, okej? smile

ok för mig. Hemma runt 1800 och kollar tråden då.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
30 juni 2012
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Går säkert bra.

Blir bra smile Ang videoklippet så undrar jag samma sak!

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
30 juni 2012
martin--a skrev:
ph3w skrev:
martin--a skrev:

gör det. fick göra så när mitt usb minne inte fungerade i ps3:an när jag skulle kopiera av filerna i min hårddisk som hade pajjat i konsolen

well... problem efter problem, har en extern hårddisk, kan inte formatera den till fat32 utan bara till exfat (?) + efter att ha rensat den externa hårddisken tänkte jag föra över sakerna som jag vill ha kvar, MEN det får inte plats i min dator...

502 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:

eftersom repriserna i GT5 inte är sparade som filmer så går det inte att konvertera filerna, så man måste antingen ha ett capture card till datorn som man kopplar mellan ps3an och tvn och spelar in med, eller en videokamera som har hdmi-ingång och spela in med den

kanske kan vara med i kväll en sväng tongue

Ni borde starta korta race lite då och då men strunta i att tävla utan försöka drifta lite snyggt istället så kan man spara repriserna och ta lite snygga bilder efteråt (: det går ju inte att spara repriser när man kör free run

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
JoeyJ skrev:
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:

eftersom repriserna i GT5 inte är sparade som filmer så går det inte att konvertera filerna, så man måste antingen ha ett capture card till datorn som man kopplar mellan ps3an och tvn och spelar in med, eller en videokamera som har hdmi-ingång och spela in med den

kanske kan vara med i kväll en sväng tongue

Ni borde starta korta race lite då och då men strunta i att tävla utan försöka drifta lite snyggt istället så kan man spara repriserna och ta lite snygga bilder efteråt (: det går ju inte att spara repriser när man kör free run

Okej smile Ja, jag tänkte iaf skapa en lobby strax före kl19 ikväll, så alla som vill vara med addar mig: BazemaN_ och joinar? smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
Har en updatering att ladda ner.. Så hoppas skiten blir klart till 1900 tongue
Har 2 Mbit här hemma... hmm

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:

Jaha hmm Jamen annars får du väll se om vi fortfarande spelar när den är klar så är de ju bara att du joinar då wink Men är de en uppdatering för ps3an eller för gt5? För jag uppdaterade min ps3a härom dagen och de tog inte så lång tid tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Jaha hmm Jamen annars får du väll se om vi fortfarande spelar när den är klar så är de ju bara att du joinar då wink Men är de en uppdatering för ps3an eller för gt5? För jag uppdaterade min ps3a härom dagen och de tog inte så lång tid tongue

Redan färdigt.. Da fuq.. tongue
Laddade ner uppdateringen till GT5 för typ 2 veckor sen. smile

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Redan färdigt.. Da fuq.. tongue
Laddade ner uppdateringen till GT5 för typ 2 veckor sen. smile

Okej, va bra big_smile Har du sett att de finns en gratisbil att ladda ner från playstation store också? wink

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Sök