3968
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Jaha hmm Jamen annars får du väll se om vi fortfarande spelar när den är klar så är de ju bara att du joinar då wink Men är de en uppdatering för ps3an eller för gt5? För jag uppdaterade min ps3a härom dagen och de tog inte så lång tid tongue

Redan färdigt.. Da fuq.. tongue
Laddade ner uppdateringen till GT5 för typ 2 veckor sen. smile

Okej, va bra big_smile Har du sett att de finns en gratisbil att ladda ner från playstation store också? wink

Så, addade dig nu smile
Nae det visste jag inte, ska kika ! big_smile

Too School for cool
110 Inlägg
1 juli 2012
Fan, jag lyckades få med min PS3 konsol men glömde alla spelen i lägenheten nere i småland.. Saknar dock endast GT5, hade gärna varit med och lirat lite ikväll annars. Får bli en annan gång smile

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
Jag har lyckats ställt in nån inställning som jag inte får bort.. Det är 4 ringar mitt i skärmen som visar vilka däck som driver mest.. Vart tar man bort skiten?????? tongue

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
Förresten så laddade jag ner det enda som fanns gratis på Gt5, och den var nåt som var 100kb stort, kan det vara bilen? :S

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
Jag har lyckats ställt in nån inställning som jag inte får bort.. Det är 4 ringar mitt i skärmen som visar vilka däck som driver mest.. Vart tar man bort skiten?????? tongue

Wtf?? lollol Förstår inte riktigt vad du menar, låter som att ps3an buggar tongue Testa starta om?

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
Förresten så laddade jag ner det enda som fanns gratis på Gt5, och den var nåt som var 100kb stort, kan det vara bilen? :S

Jo de är den, men på menyn som jag nämnde förrut (GT-mode, Arcade osv) så trycker du längst till höger på downloadable content, så ligger den där så är de bara att installera den wink De går snabbt, sen så får du en sån gratis wink

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Wtf?? lollol Förstår inte riktigt vad du menar, låter som att ps3an buggar tongue Testa starta om?

Nej, alltså det finns en inställning som är så, jag skulle testa vad det var för nåt, men nu hittar jag inte skiten igen tongue

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Jo de är den, men på menyn som jag nämnde förrut (GT-mode, Arcade osv) så trycker du längst till höger på downloadable content, så ligger den där så är de bara att installera den wink De går snabbt, sen så får du en sån gratis wink

Har laddat ner och installerat, men inte fått nån bil hmm

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Har laddat ner och installerat, men inte fått nån bil hmm

Ang, inställningen: Du får leta vidare då wink

Och bilen: Konstigt, men tryck upp listan med premiumbilar som finns att köpa, så letar du upp Scion (Den du laddade ner) och köp den då wink Kostar 30k tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

1 433 Inlägg
1 juli 2012
Jag och två polare spelade lite igår smile   min setup i mitten smile

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/250962_10150923035083170_600845442_n.jpg

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
Tror jag har gjort min snyggaste bil hittills big_smile Jäklar så snygg den blev.. En Audi Quattro, Mörk blå med guldiga fälgar, sen fullt sänkt och camber. MUMMAAAA big_smilebig_smile:dbig_smilebig_smilebig_smile: och 800 hästar
Senast redigerat av TouchOfRed (1 juli 2012)

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
SylvesterStallone skrev:
Jag och två polare spelade lite igår smile   min setup i mitten smile

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- … 5442_n.jpg

Jag har precis likadan ratt som den närmast kameran (Logitech G27) Men hur kan man ändra ForceFeedbacken på den? Tycker den slår tillbaks alldeles för kraftingt för att de ska gå bra att drifta yikes

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
Hur tar man kort på bilen? har glömt bort.. hmm vart flera månader sen jag lirade

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
Hur tar man kort på bilen? har glömt bort.. hmm vart flera månader sen jag lirade

Kolla på reprisen efter att du kört och pausa wink Eller Photomode winksmile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

hittar inte vart photomode är? tongue

EDIT; Hittade nu, men kan tydligen inte ta kort på min audi sad
Senast redigerat av TouchOfRed (1 juli 2012)

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Skulle gissa på att din audi är en standardbil då? Går bara att ta kort på premiumbilar där hmm

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Ungdoms Räser
425 Inlägg
1 juli 2012
Ni som ska drifta/köra idag, får man haka på? wink

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
Isaksson5 skrev:
Ni som ska drifta/köra idag, får man haka på? wink

Ja de klart! Adda mig och joina: BazemaN_ smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Nej, alltså det finns en inställning som är så, jag skulle testa vad det var för nåt, men nu hittar jag inte skiten igen tongue

När du spelar. pausa och tryck options. Där finns det lite bockar man kryssar i för vad som ska visas på skärmen. Klicka bort den som har med däcktryck att göra.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Skulle gissa på att din audi är en standardbil då? Går bara att ta kort på premiumbilar där hmm

Aa, fan så fattigt !!! Det är ju fan en Audi Nuvolari Quattro, kostade mig 1.500.000... Herregud, nu blir jag sur.. :@
Dom ska vara så djävla kinkiga som har gjort GT5

Sök