4644
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
Snart så tänkte jag starta min ps3a så är de bara att ni som vill spela joinar smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Snart så tänkte jag starta min ps3a så är de bara att ni som vill spela joinar smile

Men som jag skrev igår så kan jag inte vara online på flera enheter samtidigt, så nu loggar jag ut härifrån. Vill ni mig nått så skicka PM på PSN smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

1 433 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

hittar inte vart photomode är? tongue

EDIT; Hittade nu, men kan tydligen inte ta kort på min audi sad

Skulle gissa på att din audi är en standardbil då? Går bara att ta kort på premiumbilar där hmm

Aa, fan så fattigt !!! Det är ju fan en Audi Nuvolari Quattro, kostade mig 1.500.000... Herregud, nu blir jag sur.. :@
Dom ska vara så djävla kinkiga som har gjort GT5

asså du kan ju fortfarande köra typ ett varv och drifta lite eller ställa dig still på några ställen med schyyst bakgrund , sedan trycka ut och save Repay eller bara watch repay , och sedan vänta till läget du vill ha kort i  och PAUSA sedan ta lite kort smile

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
SylvesterStallone skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Skulle gissa på att din audi är en standardbil då? Går bara att ta kort på premiumbilar där hmm

Aa, fan så fattigt !!! Det är ju fan en Audi Nuvolari Quattro, kostade mig 1.500.000... Herregud, nu blir jag sur.. :@
Dom ska vara så djävla kinkiga som har gjort GT5

asså du kan ju fortfarande köra typ ett varv och drifta lite eller ställa dig still på några ställen med schyyst bakgrund , sedan trycka ut och save Repay eller bara watch repay , och sedan vänta till läget du vill ha kort i  och PAUSA sedan ta lite kort smile

Jag testade det nu, och det vart sådär.. smile

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
Fan va folk det är i rummet, KUL ! big_smile
Vilka är alla? smile

Forummoderator
18 349 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
Fan va folk det är i rummet, KUL ! big_smile
Vilka är alla? smile

Sjukt roligt! Dieselsmurfen är väl inte så svårt att lista ut kanske... Alla som var inne idag: Adda mig! Vi får köra fler race! Bra initiativ av Basmannen! Får sätta mig och tokdrifta i några dagar. Nybörjare...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

1 433 Inlägg
1 juli 2012
fan jag som är nere och jobbar och har sånt kass internet sad vill också vara med!!!

Forummoderator
18 349 Inlägg
1 juli 2012
Förslag: Varje onsdag och söndag kl 1900. BASmannen skapar en lounge 5 minuter innan?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
Förslag: Varje onsdag och söndag kl 1900. BASmannen skapar en lounge 5 minuter innan?

Låter bra, men vi skulle ju kunna bestämma här före ifall jag inte skulle kunna nån kväll tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Ungdoms Räser
425 Inlägg
1 juli 2012
Jag heter då IsAcS då min fader bestämde sig för det då vi gjorde det första kontot på PSN då PS3 var nytt tongue

Onsdagar är det bilträff här i luleå, som börjar 19(Varje onsdag!), Men vid dåligt väder eller ingen ork så hoppar jag in i GT5 smile

Vi borde ju sedan ta en bild på allihopa och ha "värsta" gruppen med specifika färger osv wink

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
Isaksson5 skrev:
Jag heter då IsAcS då min fader bestämde sig för det då vi gjorde det första kontot på PSN då PS3 var nytt tongue

Onsdagar är det bilträff här i luleå, som börjar 19(Varje onsdag!), Men vid dåligt väder eller ingen ork så hoppar jag in i GT5 smile

Vi borde ju sedan ta en bild på allihopa och ha "värsta" gruppen med specifika färger osv wink

Att vi ställer upp alla bilar eller så tänkte du? smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Ungdoms Räser
425 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Isaksson5 skrev:

Jo självklart på bilarna i spelet^^

Vitt och rött? (Loggan uppe till höger :p )

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
Isaksson5 skrev:
-BASmannen- skrev:
Isaksson5 skrev:

Haha jojo, men tänkte om du menade att vi skulle köra eller så^^
Loggan? tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
1 juli 2012
Alla från Gorg kan ju ha en vit bil med orangea fälgar... Då ser vi vilka som hör hemma och vilka vi ska putta ut i sanden...

Ungdoms Räser
425 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Isaksson5 skrev:
-BASmannen- skrev:

Loggan? tongue

Som vi gjorde vid startlinjen. Alla bilar står uppradade osv (http://carsluxurious.com/wp-content/upl … -Group.jpg) Givetvis med lite roligare bilar än de på bilden!

Ja om du tittar längst upp på sidan så ser du en http://www.garaget.org/images/small_logo.gif smile

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
Alla från Gorg kan ju ha en vit bil med orangea fälgar... Då ser vi vilka som hör hemma och vilka vi ska putta ut i sanden...

Har inte nog med färger för att lacka alla mina favoritbilar så tongue Men vi kanska kan köra så just när vi startat? Så man börjar köra med en vit bil med orangea fälgar för att visa alla att man är från Gorg? tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Ungdoms Räser
425 Inlägg
1 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:

Hahaha lite kvällsskratt smile
Liter prima det!
Får ta och färga lite imorrn tongue
Senast redigerat av Isaksson5 (1 juli 2012)

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
Isaksson5 skrev:
-BASmannen- skrev:
Isaksson5 skrev:

Loggan? tongue

Som vi gjorde vid startlinjen. Alla bilar står uppradade osv (http://carsluxurious.com/wp-content/upl … -Group.jpg) Givetvis med lite roligare bilar än de på bilden!

Ja om du tittar längst upp på sidan så ser du en http://www.garaget.org/images/small_logo.gif smile

Låter bra de smile Men fattar fortfarande inte vad du menar att vi ska göra med loggan tonguelol

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
1 juli 2012
Isaksson5 skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Liter prima det!

Va kan väl rösta om vilka färger som gäller, även om jag tycker mitt förslag var bra... Inte så vanligt. NÄr vi är överens ska jag ta och måla om alla mina favvobilar...

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
Isaksson5 skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Liter prima det!

Va kan väl rösta om vilka färger som gäller, även om jag tycker mitt förslag var bra... Inte så vanligt. NÄr vi är överens ska jag ta och måla om alla mina favvobilar...

Jag håller på ditt förslag! Men nån som vet vart man får tag på billiga färger? Finns de några billiga premiumbilar man kan köpa många av och få många orangea och vita färger?

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Sök