3857
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Ungdoms Räser
425 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
Isaksson5 skrev:
Jag brukar göra seasonalevents. 200% ger ju 1.000.000 per lopp. finns 2 race i drift och 2 i timetrial. so 4 Miljoner är ju inte så pjåkigt wink

Jag brukar bara köra Drift. Men kanske borde börja köra Time trial, vad krävs för bilar osv?

Det brukar stå vilka bilar som är tillåtna. Men jag brukar för det mesta ha en M3 CSL. Blir lättare då det inte är så mycket vrid i kurvorna smile , Sedan Alltid Racing Soft om det går!

Blev ju galet najs!
Ska ta och färga mina favoritbilar! smile
Vad heter färgerna du använde?

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
Isaksson5 skrev:
TouchOfRed skrev:
Isaksson5 skrev:
Jag brukar göra seasonalevents. 200% ger ju 1.000.000 per lopp. finns 2 race i drift och 2 i timetrial. so 4 Miljoner är ju inte så pjåkigt wink

Jag brukar bara köra Drift. Men kanske borde börja köra Time trial, vad krävs för bilar osv?

Det brukar stå vilka bilar som är tillåtna. Men jag brukar för det mesta ha en M3 CSL. Blir lättare då det inte är så mycket vrid i kurvorna smile , Sedan Alltid Racing Soft om det går!

Blev ju galet najs!
Ska ta och färga mina favoritbilar! smile
Vad heter färgerna du använde?

jag blev tipsad om att Ford Focus ST inte va så dyr att köpa (och den finns i electro orange) tidigare i tråden, så jag köpte några sånna tongue Alltså är fälgarna Electro Orange, och dom vita färgerna är bara vitfärger som jag hade sedan tidigare tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:

Ser bra ut smile
Vart får man tag på volvon? Är det en Rare bil?

Japp, fanns på Used car dealer tongue Men jag har flera stycken så jag skickar en till dig imorrn wink

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Ungdoms Räser
425 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:

Den finns i Used Car Dealership.
Men den dyker upp ibland, så du får hålla utkik! smile

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Ser bra ut smile

Japp, fanns på Used car dealer tongue Men jag har flera stycken så jag skickar en till dig imorrn wink

Oh, tack !! big_smilebig_smilebig_smile Hur har du bytt fälgar och fälgfärg på den om den är Used???

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Ser bra ut smile

Oh, tack !! big_smilebig_smilebig_smile Hur har du bytt fälgar och fälgfärg på den om den är Used???

Efter en uppdatering av gt5 så går de att byta fälgar även på used-bilar wink

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Aha, fan så nice ! har alltid hatat att den inte går annars.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Haha de är du inte ensam om wink Jag blev ju dåligt glad då jag märkte att man kunde byta fälgar efter uppdateringen big_smilebig_smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

502 Inlägg
1 juli 2012
hade inte tid ikväll men är redo för nästa gång cool

http://img809.imageshack.us/img809/3433/suzukacircuiteastcourseo.jpg

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Haha de är du inte ensam om wink Jag blev ju dåligt glad då jag märkte att man kunde byta fälgar efter uppdateringen big_smilebig_smile

haha big_smile

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
Isaksson5 skrev:

200% ? smile hur kan du ha det? tongue
Senast redigerat av TouchOfRed (1 juli 2012)

502 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
Isaksson5 skrev:

för varje dag i sträck du loggar in på gt5 så ökar det

Ungdoms Räser
425 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
Isaksson5 skrev:

Du loggar in varje dag! smile
Man får 10% extra i XP och Pengar för varje dag man loggar in kontinuerligt. så 100/10=10, 10 dagar:)

Meldem
4 137 Inlägg
1 juli 2012
Isaksson5 skrev:
TouchOfRed skrev:
Isaksson5 skrev:

Man får 10% extra i XP och Pengar för varje dag man loggar in kontinuerligt. så 100/10=10, 10 dagar:)

Aha smile men max 200%? tongue

Ungdoms Räser
425 Inlägg
1 juli 2012
TouchOfRed skrev:
Isaksson5 skrev:
TouchOfRed skrev:

Aha smile men max 200%? tongue

Japp! smile hehe iallafall vad jag vet tongue

Meldem
4 137 Inlägg
2 juli 2012
Hur gör ni när ni kör vanliga A-Spec race? För jag kör på Amateur, och tycker det är svårt.. För bilarna är så sjukt slöa sad och vill ju inte lägga massa pengar på att trimma upp varenda bil som jag ska racea med..

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
2 juli 2012
TouchOfRed skrev:
Hur gör ni när ni kör vanliga A-Spec race? För jag kör på Amateur, och tycker det är svårt.. För bilarna är så sjukt slöa sad och vill ju inte lägga massa pengar på att trimma upp varenda bil som jag ska racea med..

Jag köpte en billig evo och hade den väldigt länge. mitt tips är att hitta en billig och snabb japsare och trimma sönder. det kommer du långt på. impreza, evo, skyline, supra etc. sedan så finns det något du ska göra på alla bilar oavsett ny eller gammal som du köper:

Oljebyte, racingluftfilter, racekatt, och chip. allt för runt 2000 och du får en riktigt bra effektökning.

schyssta däck kommer du också långt på.
Senast redigerat av Eddy (2 juli 2012)

Utan lem
419 Inlägg
2 juli 2012
TouchOfRed skrev:

Köp en caterham, jag vann "supercar challange" (tror den heter så) med den och många andra race.. så det är mycket prestanda för pengarna smile om jag inte minns fel så har min caterham över 600pp (japsarna är bara bra i början, sen hinner dom inte ikapp superbilarna)

Lycka till (y)big_smile

Meldem
4 137 Inlägg
2 juli 2012
Eddy skrev:
TouchOfRed skrev:

Jag köpte en billig evo och hade den väldigt länge. mitt tips är att hitta en billig och snabb japsare och trimma sönder. det kommer du långt på. impreza, evo, skyline, supra etc. sedan så finns det något du ska göra på alla bilar oavsett ny eller gammal som du köper:

Oljebyte, racingluftfilter, racekatt, och chip. allt för runt 2000 och du får en riktigt bra effektökning.

schyssta däck kommer du också långt på.

Men varje tävling kräver ju att bilen är från ett visst land. Och om man då har en japanare så kan man ju inte köra race? hmm

Sök