Att min ex kompis bara e så jävla trög för man börjar veta för mycket så vill han inte vara kompis med en:S åå jag fattar inte varför när man endå har känt personen i fyra år.. åå umgåts väldigt mööö..... så drar den:S väldigt vanligt har man hört att han gör så!!! men jag blir så jävla sur åå förbannad.... han e endå skyldig mig en pizza haha nee men förbanad blir man på vänner som sviker
Att mitt jävla knä aldrig blir bra! Skulle aldrig ha gjort den där sista knäoperationen. Operation=flera proppar i en lunga=vätska i knäet. Har lessnat på att inte kunna böja knäet som jag vill... *suck*
// En less Lena
Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Arbetsförmedlingen som anställer "ny svenskar" som inte fattar ett jävla smack och missuppfattar allting man säger... Inte rasist eller så, men se till att dom ni anställer kan prata svenska åtminstonde..
Arg på svenskar som gnäller på invandrare som har svårt med språket när de själva särskriver som en blöjunge ... och trycker in "d" på ställen de inte hör hemma ...