för att vi var 4st som skulle ha filmkväll, varav värdinnan glömde nämna att hon åkte iväg så nu sitter jag och väntar på henne och dom två andra i hennes lght efter att jag knäckt hennes pappas portkod, gått upp till honom och fått nykeln. dock har det snart gått två timmar och än har dom inte kommit! och jag är pank så kan inte gå ner och handla!!!
Sånt är ångeeeest!!!! Du får krita i affären! Ta kreditköp på hemköp eller ngt ? ^^
att jag e sjuk, inte kan sova, mår illa och har lite beslutsångest när dt gäller ett gäng killar... vet inte vem jag ska välja så leker med allihop just nu
Att det är något fel på min tv alternativt Xboxen scart kontakt så att ljudet blir konstigt ibland och ibland dör ena högtalaren . Jag tror felet ligger i tv n men det fungerar bättre utan dom sladdarna inkopplade. Hoppas problemen försvinner när jag byter tv . Det har retat mig länge nu , jag måste byta tv nu .
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Jag blir arg på folk som ska pruta trots att man har skrivit i annonsen att priset är prutat och klart och att den som prutar ändå inte får köpa. Kan "kompisarna" inte läsa? Svenska, alltså. Ska tilläggas att jag har lagt priset en bra bit under prisläget på Blocket för aktuell mobil + minneskort. Jag tog bort annonsen. Fan inte värt det med alla dessa kompisar som ringer. Grr...
Att folk inte har koll på om var de har drivningen på sin bil. Vet om folk som tror att 850 och Golf är bakhjulsdrivet. Inte så trafiksäkert, det borde stå i bilar på vilka hjul de driver...