Att min mobil inte har några pengar igen , sist jag kollade hade den 100 kr kvar , måste kolla kostnadsinställningarna , verkar som den står på 10-20 kr minuten ((
Senast redigerat av fontheking5 (23 maj 2009)
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Jag tror att Kanelbullen menade att bara den ena högtalaren fungerar , för så är det på min tv ibland . Hur som helst så är det inte så roligt i alla fall .
Ja köpte en sony-ericsson förra året för 5000:-. Och nu är den helt paj utan att ha tappat den eller likande. Man blir ju bara så arg, för det är trots allt mycket pengar. Garantin tog slut för ca 1 månad sen. Så den hamnar på återvinningen. Blir till att köpa en mobil för max 1000kr och INTE en sony-ericsson. Var bara tvungen att skriva av mig.
Jag tror att Kanelbullen menade att bara den ena högtalaren fungerar , för så är det på min tv ibland . Hur som helst så är det inte så roligt i alla fall .
Jaha ja, då funkar inte mute direkt. Trodde ni hade någon sorts missljud i ena högtalaren nämligen
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Att jag skrev 28 istället för 27 när jag skulle boka hotell rum. Jag har skickat dom rätta datumen nu så hoppas det blir rätt . Man ska inte boka hotellrum klocka 24 00 på kvällen . Då går det så .
Dagens Sjukvård gör en inte helt klok! Tagit 9 månader att få en diagnos och under tiden har man hunnit få utmattnings synrom med. Jag har lyckats bli utbränd innan jag ens fyllt 20
Att Volvo The Game inte fungerade på min CP dator + att jag inte kan ta bort det igen på grund av att man måste ange behörighet + att datorn blev j*vligt seg efter det också . VISTA SUCKS BIG TIME
Att Volvo The Game inte fungerade på min CP dator + att jag inte kan ta bort det igen på grund av att man måste ange behörighet + att datorn blev j*vligt seg efter det också . VISTA SUCKS BIG TIME
Att man inte kan hitta någon XBOX 360 AV kabel längre tydligen , utan att det enbart är HD Tv kablar som säljs . Min XBOX 360 fryser och bilden blir korning och konstig . Har även problem med tv med glapp i ljudet så det kanske påverkar eftersom jag skruvar på dom sladdarna då ju för att få i gång ljudet i båda högtalarna . Ska byta tv på torsdag , då får vi se om det fungerar igen , annars får jag väl fråga er om ni vet var man hittar en ny sådan kabel från XBOXen till tv n . Eller så är XBOXen kass , jag vet inte .
Min bästa polares flickvän som kränker mig hela tiden... Så jävla störigt.. Man vill bara skita i att umgås med min bästa polare när han är med hon..... Dessutom.. Och nu vänder jag mig till min polare.. Vafan tog "Bro's before hoes" vägen? FAN!!
Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3