2910
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Med lem
624 Inlägg
23 maj 2009
Just nu inget. Men lär inte dröja länge innan nåt kommer upp.
Senast redigerat av MrL (23 maj 2009)

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

825 Inlägg
23 maj 2009
Att min mobil inte har några pengar igen , sist jag kollade hade den 100 kr kvar , måste kolla kostnadsinställningarna , verkar som den står på 10-20 kr minuten sad((
Senast redigerat av fontheking5 (23 maj 2009)

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

231 Inlägg
23 maj 2009
Att lönen alltid tar slut sådär retligt precis innan nått roligt händer.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
23 maj 2009
fontheking5 skrev:
Kanelbullen skrev:
Jävla irriterande att ena högtalaren hörs i datorn

Samma problem med tvn , är nog något glapp tror jag men väldigt irriterande är det

Är det inte meningen att en högtalare skall låta?

*sorry, var bara tvungen tongue

Men har ni testat att trycka på mute? Kan fungera...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

825 Inlägg
23 maj 2009
Jag tror att Kanelbullen menade att bara den ena högtalaren fungerar , för så är det på min tv ibland . Hur som helst så är det inte så roligt i alla fall .

Sanizz
24 maj 2009
Trådstartare
Ja köpte en sony-ericsson förra året för 5000:-. Och nu är den helt paj utan att ha tappat den eller likande. Man blir ju bara så arg, för det är trots allt mycket pengar. Garantin tog slut för ca 1 månad sen. Så den hamnar på återvinningen. Blir till att köpa en mobil för max 1000kr och INTE en sony-ericsson. Var bara tvungen att skriva av mig.

Mvh

1 754 Inlägg
24 maj 2009
Jag brände mig i gomen idag när jag käkade pizza. Är inte så skönt det kommande dygnet.

Jag kan inget om allt.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
24 maj 2009
fontheking5 skrev:
Jag tror att Kanelbullen menade att bara den ena högtalaren fungerar , för så är det på min tv ibland . Hur som helst så är det inte så roligt i alla fall .

Jaha ja, då funkar inte mute direkt. Trodde ni hade någon sorts missljud i ena högtalaren nämligen smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Med lem
624 Inlägg
24 maj 2009
Det dryga vädret! sad

LexusOwnersClub.se

Bilstyling intresserad Datornörd
141 Inlägg
24 maj 2009
allt skoljobb innan studenten! USCH!

Don't try to be Perfect, there is no such thing...
Mazda Mx6 Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264635

201 Inlägg
24 maj 2009
…den svenska avundsjukan och Jantelagen (kolla bloggen)

Be A Part Of The Driving Force

825 Inlägg
25 maj 2009
Att jag skrev 28 istället för 27 när jag skulle boka hotell rum. Jag har skickat dom rätta datumen nu så hoppas det blir rätt . Man ska inte boka hotellrum klocka 24 00 på kvällen . Då går det så .

Rally Knatte
179 Inlägg
25 maj 2009
Att sitta i förbaskade telefonköer, bara 18min nu tongue

-Axan-

AKC/pro street'r
16 Inlägg
25 maj 2009
Dagens Sjukvård gör en inte helt klok! Tagit 9 månader att få en diagnos och under tiden har man hunnit få utmattnings synrom med. Jag har lyckats bli utbränd innan jag ens fyllt 20 neutral

Med lem
624 Inlägg
26 maj 2009
Att det gör sjukt ont i kotorna där jag fick ryggbedövningen igår sad

LexusOwnersClub.se

825 Inlägg
26 maj 2009
Att Volvo The Game inte fungerade på min CP dator + att jag inte kan ta bort det igen på grund av att man måste ange behörighet + att datorn blev j*vligt seg efter det också . VISTA SUCKS BIG TIME

175 Inlägg
26 maj 2009
fontheking5 skrev:
Att Volvo The Game inte fungerade på min CP dator + att jag inte kan ta bort det igen på grund av att man måste ange behörighet + att datorn blev j*vligt seg efter det också . VISTA SUCKS BIG TIME

Du missar inget

825 Inlägg
26 maj 2009
Att man inte kan hitta någon XBOX 360 AV kabel längre tydligen , utan att det enbart är HD Tv kablar som säljs . Min XBOX 360 fryser och bilden blir korning och konstig . Har även problem med tv med glapp i ljudet så det kanske påverkar eftersom jag skruvar på dom sladdarna då ju för att få i gång ljudet i båda högtalarna . Ska byta tv på torsdag , då får vi se om det fungerar igen , annars får jag väl fråga er om ni vet var man hittar en ny sådan kabel från XBOXen till tv n . Eller så är XBOXen kass , jag vet inte . sad

825 Inlägg
26 maj 2009
Update : jag lyckades hitta en sådan kabel nu , hoppas det löser problemen . Men var inte för säkra , jag har mycket otur .

Avstängd
268 Inlägg
26 maj 2009
Min bästa polares flickvän som kränker mig hela tiden... Så jävla störigt.. Man vill bara skita i att umgås med min bästa polare när han är med hon..... Dessutom.. Och nu vänder jag mig till min polare.. Vafan tog "Bro's before hoes" vägen? FAN!! sad

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3

Sök