4054
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Avstängd
268 Inlägg
26 maj 2009
handydan skrev:
…den svenska avundsjukan och Jantelagen (kolla bloggen)

Svenska avundsjukan får du ett stort plus från mig. Sjukt som folk kritiserar och verkligen spyr upp skit på oss som har de bra.. :S

Shame on you mother fuckers..!

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3

660 Inlägg
26 maj 2009
Fick just veta att polaren fått sitt ansikte inhoppat av ett gäng på 7 t*rkar och blivit förlamad från nacken och ner. det gör mig förbannad just nu

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

www.LynxTalk.se
420 Inlägg
26 maj 2009
Egemar skrev:
Dagens Sjukvård gör en inte helt klok! Tagit 9 månader att få en diagnos och under tiden har man hunnit få utmattnings synrom med. Jag har lyckats bli utbränd innan jag ens fyllt 20 neutral

Har tagit 4 år och många läkare att konstatera att jag har ont i ryggen! Det visste jag ju inte när jag gick till läkaren och bad dom få ordning på min ryggvärk... Och fast dom inte vet vad som är fel så skickar dom mig till ryggknäckare och sjukgymnaster till höger och vänster!

Sjukvården är på topp!! Sen att hälften av läkarna är danska så man inte fattar vad dom säger gör ju en inte måttligt förbannad!

Sen är man ju förbannad på dagen ungar som bara vandaliserar, förstör och saknar helt respekt för vuxna! Aga skulle fan bli lagligt igen!!

Skruvar hellre i skotrar!
www.LynxTalk.se -Sveriges största märkesforum för snöskotrar!

Älska MER!
28 Inlägg
27 maj 2009
ManDinga skrev:
Att folk har så jävla svårt med stavningen på garaget!!!!

MrL skrev:
Felstavningar Och Särskrivningar!!

Så sant som det är sagt!
Alla skriver vi fel ibland men alla dessa särskrivningar hmm

Cambrant
27 maj 2009
Trådstartare
...att Realcar är så förbannat dyra! Sinnessjuka priser sad

?
1 038 Inlägg
27 maj 2009
Soderqvist skrev:
Fick just veta att polaren fått sitt ansikte inhoppat av ett gäng på 7 t*rkar och blivit förlamad från nacken och ner. det gör mig förbannad just nu

//Soderqvist

Finns det sånt folk där eller va de i gävle, verkar hänt mycket på 10år roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Norrlänning
1 453 Inlägg
27 maj 2009
Soderqvist skrev:

//Soderqvist

Förjävligt.... vart fan är sverige på väg, och folk undrar varför vissa röstar på SD.

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Norrlänning
1 453 Inlägg
27 maj 2009
Att "gratisjobba" (praktisera) gör mig förbannad.  Tror ja får 10 kr/h av försäkringskassan iaf.. tongue

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

660 Inlägg
27 maj 2009
Danne-M3 skrev:

Ja det kan man säga, har du varit till sandviken på senaste tiden? med senaste tiden menar jag dom senaste 5 åren... Sandviken har blivit som ett litet rosengård typ.. Vart man än kollar så är det en massa mohammed, inge illa menat mot dom som sköter sig men dom resterande 80% som inte sköter sig säger jag bara fy fan åt!

Varje dag är det misshandlar rån inbrott våldtäkter vapenbrott knivbrott olagahot övergrepp ja allt skit man kan tänka sig, det går inte att cykla längre för då blir man avknuffad och får cykeln stulen.. det går inte att åka buss för då blir man knivrånad man kan inte gå för då blir man misshandlad och rånad lämnar man ytterdörren olåst i 10 min har man inbrott.

Min kusins pappa fick gräsklipparen som var inlåst stulen av grannen som sa att den ingick i allemansrätten, kusinen fick en kniv mot strupen för att han kolla på någon av alla dessa mohammeds på skolan (lågstadiet alltså upp till 9 - 10 år) polaren fick en pistol mot tinningen på skolan för dom tyckte han var ful. Jag fick min cykel stulen som var fastlåst på gården av en mohammed, hitta den dock senare med vinda fälgar. En annan kompis fick sin bärbara dator stulen under knivhot på skolan av ett gäng på ca 5 mohammed. Förra veckan var polisen och hämta ett gäng zigenare på kvantum som hade stoppat på sig 2 - 3 st platt-tvs under kjolarna.

En rolig sak var iaf när vi la nytt tak hemmas hos morsan som bor i ett radhusområde, då fråga takmontören vad vi ville göra med parabolen som förra ägaren lämnade.. Vi sa att vi inte ville ha den då sa han montören vi ställer den här så det ser ut som om ni vill ha den kvar för då blir den stulen och mycket riktigt så blev parabolen med en diamter på 2 meter stulen efter att den stått ute i 2 timmar!

Ellertz skrev:
Förjävligt.... vart fan är sverige på väg, och folk undrar varför vissa röstar på SD.

Japp jag har faktiskt blivit misshandlad av några mohammed för att jag ska rösta på SD, har även rekryterat ca 10 st till som jag känner som nu också ska rösta på SD smile

SD FTW!

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

Avstängd
658 Inlägg
27 maj 2009
Jag är bara allmänt arg ! En arg jävel !

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

25 Inlägg
27 maj 2009
Att de flesta av dagens tjejer är så jävla knäppa. Depressioner hit o dit.

typ..eh..va?
582 Inlägg
27 maj 2009
Jag blir riktigt förbannad på folk som ska spamma sönder alla tråder med kommentarer som "Dagens I-landsprobelm".

Visst, stäng ner varenda forum på hela nätet då, för alla våra problem är ju rätt mesiga om man jämnför med hur vissa har det...

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

825 Inlägg
27 maj 2009
Att kött har blivit så dyrt att man snart får välja bort det som kost .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Professional dreamer
398 Inlägg
27 maj 2009
Jag småsurar då jag inte hittar nått kul på youtube.. sad

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

Master of the obvious
636 Inlägg
27 maj 2009
allla jävla 08er som vägrar fatta att dom inte kan köra efter 2 vägar dag ut dag in, detta gör att hela jävla sporthojssverige kommer drabbas.......

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

Kanon..
1 473 Inlägg
27 maj 2009
Marqus skrev:
allla jävla 08er som vägrar fatta att dom inte kan köra efter 2 vägar dag ut dag in, detta gör att hela jävla sporthojssverige kommer drabbas.......

Mmm...de finns ju så jättedåligt me vägar där tydligen, dumjävlar.

130 Inlägg
27 maj 2009
att tandläkarn har lagat i en hörntand som ska dras ut vid senare tillfälle då den gått av, men dendär såkallade "cementen" som han lagade i är typ högre än tanden e i vanliga fall så nu kan jag inte bita ihop hekt.. det är jävligt irriternade då man tänker på det hela tiden :s

4 637 Inlägg
27 maj 2009
Att vårat kära EU har som förslag att tillåta Halalslakt utan bedövning. EU kommer med nya dumma grejer hela tiden, hoppas folk röstar EU-fientligt i valet den 7:e...

?
1 038 Inlägg
27 maj 2009
Soderqvist skrev:
Danne-M3 skrev:

Ja det kan man säga, har du varit till sandviken på senaste tiden? med senaste tiden menar jag dom senaste 5 åren... Sandviken har blivit som ett litet rosengård typ.. Vart man än kollar så är det en massa mohammed, inge illa menat mot dom som sköter sig men dom resterande 80% som inte sköter sig säger jag bara fy fan åt!

Varje dag är det misshandlar rån inbrott våldtäkter vapenbrott knivbrott olagahot övergrepp ja allt skit man kan tänka sig, det går inte att cykla längre för då blir man avknuffad och får cykeln stulen.. det går inte att åka buss för då blir man knivrånad man kan inte gå för då blir man misshandlad och rånad lämnar man ytterdörren olåst i 10 min har man inbrott.

Min kusins pappa fick gräsklipparen som var inlåst stulen av grannen som sa att den ingick i allemansrätten, kusinen fick en kniv mot strupen för att han kolla på någon av alla dessa mohammeds på skolan (lågstadiet alltså upp till 9 - 10 år) polaren fick en pistol mot tinningen på skolan för dom tyckte han var ful. Jag fick min cykel stulen som var fastlåst på gården av en mohammed, hitta den dock senare med vinda fälgar. En annan kompis fick sin bärbara dator stulen under knivhot på skolan av ett gäng på ca 5 mohammed. Förra veckan var polisen och hämta ett gäng zigenare på kvantum som hade stoppat på sig 2 - 3 st platt-tvs under kjolarna.

En rolig sak var iaf när vi la nytt tak hemmas hos morsan som bor i ett radhusområde, då fråga takmontören vad vi ville göra med parabolen som förra ägaren lämnade.. Vi sa att vi inte ville ha den då sa han montören vi ställer den här så det ser ut som om ni vill ha den kvar för då blir den stulen och mycket riktigt så blev parabolen med en diamter på 2 meter stulen efter att den stått ute i 2 timmar!

Ellertz skrev:

Japp jag har faktiskt blivit misshandlad av några mohammed för att jag ska rösta på SD, har även rekryterat ca 10 st till som jag känner som nu också ska rösta på SD smile

SD FTW!

//Soderqvist

Åfaan, har de blivit så illa, va väl minst 6år sen ja va där å festa med en polare, visst fanns det några på den tiden en annan gick i skolan samt va ute å festa, tyckte de mest va polarna som va ute å slogs å härja å andra sidan så är dem väl över 30 strecket nu å kanske vuxit upp å bildat familj eller så sitter dem väl på kåken.

Men som sagt, de är för jävligt när dem är så jävla fega att hoppa på någon som ligger, säkert dem som råna pensionärerna vid bingohallen oxå roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Mollllgan
28 maj 2009
Trådstartare
Pollenallergi gör mig vansinnig...
Knaprar Kestine & Clarityn utan större framgångar...
Är fruktansvärt jobbigt o sitta med kli i ögon o snorig snok och rinnande ögon...
It totaly sucks.

Ha det

Sök