3567
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

430 Inlägg
28 maj 2009
ja stör mig på alla jävla dieslar som kolar så de blir svart i hela stan!!!!!! hatar de verkligen de åkte förbi en jävla snor unge i lidköping med en diesel a-traktor när vi satt på en uteservering och käka å han gasa som fan bara för att de skulle kola så möe som möjligt...hade ja inte vart så trött den dan så hade ja kört ikapp honom å spöat skiten ur han!!! och tvingat ur honom pengar till ny mat!!

Mopar or no car!

Avstängd
658 Inlägg
28 maj 2009
Allllt

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

660 Inlägg
29 maj 2009
Subw000fer--92 skrev:
Att en tjejkompis drog sönder min skinnjacka för 1600:- haft i cirka 2 veckor bara, helvetes fruntimer wink

Va fan visa henne baksidan av handen samtidigt som du kräver pengar så fixar det sig wink

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

825 Inlägg
29 maj 2009
Att min kamera VÄGRAR ta bra bilder av föremål i rörelse . Snart kommer det en Canon in i min ägo . Köp inte Samsung L310W sämsta skiten jag någonsin haft .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

609 Inlägg
29 maj 2009
Att jag inte valde att köpa en subba, utan var tråkig o tänkte förnuftigt sad

Kanon..
1 473 Inlägg
29 maj 2009
fontheking5 skrev:
Att min kamera VÄGRAR ta bra bilder av föremål i rörelse . Snart kommer det en Canon in i min ägo . Köp inte Samsung L310W sämsta skiten jag någonsin haft .

Kompaktkameror ska man inte vänta sig för mkt av...

Allmänt envis
12 512 Inlägg
29 maj 2009
EmilHammarlund skrev:
Att vårat kära EU har som förslag att tillåta Halalslakt utan bedövning. EU kommer med nya dumma grejer hela tiden, hoppas folk röstar EU-fientligt i valet den 7:e...

Tja skåne landsting skulle väl börja med omskärningar också, eftersom de får in så många fall där amatörer försökt sig på det och misslyckats. Det dummaste jag hört, ena stunden är det farligt och skapar stora besvär för personen och i nästa skall vi erbjuda det...

Förbjud det istället och sätt föräldrarna/förmyndarna som personligt ansvariga, upptäcker man sedan ett omskuret barn råkar föräldrarna i trubbel...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

www.klockren.nu
476 Inlägg
30 maj 2009
Är just nu förbannad för kärringen inte kan sluta klaga...

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

161 Inlägg
30 maj 2009
Att jag inte får min bil såld!. Så jag kan åka och köpa min nya bil!

234 Inlägg
30 maj 2009
emijl skrev:
Kita skrev:
för att vi var 4st som skulle ha filmkväll, varav värdinnan glömde nämna att hon åkte iväg så nu sitter jag och väntar på henne och dom två andra i hennes lght efter att jag knäckt hennes pappas portkod, gått upp till honom och fått nykeln. dock har det snart gått två timmar och än har dom inte kommit! och jag är pank så kan inte gå ner och handla!!!

Sånt är ångeeeest!!!! tongue Du får krita i affären! Ta kreditköp på hemköp eller ngt ? big_smile ^^

Önskar jag kunde! Dock ringde jag snubben som skulle hämta dom o krävde att han skulle hämta mig först innan jag blev tokig! Och det gjorde han smile

Dock blev jag åksjuk och mådde dåligt hela kvällen o det gjorde mig arg!

Motorcyklar <3

603 Inlägg
31 maj 2009
Sanizz skrev:
Ja köpte en sony-ericsson förra året för 5000:-. Och nu är den helt paj utan att ha tappat den eller likande. Man blir ju bara så arg, för det är trots allt mycket pengar. Garantin tog slut för ca 1 månad sen. Så den hamnar på återvinningen. Blir till att köpa en mobil för max 1000kr och INTE en sony-ericsson. Var bara tvungen att skriva av mig.

Mvh

Är bara tvungen att komentera den här smile. Vet inte hur kvaliten är nu för tiden men min gamla K800i tålde både ett och annat. Jag bjuder på en liten historia som inte var lika rolig då som nu:

Gick en promenad i spöregnet en sommar. Hade min "regnavstötande" jacka på mig. När jag promenerat klart (efter ca en timme) så upptäckte jag att jackan inte var bra på att hålla vattnet ute, utan tvärt om. Den hade fyllt hela fickan med vatten som inte rann ut och där låg mobilen och badade. Hittade ett räddningsknep på internet. Man kan inte låta mobilen självtorka för då kunde det bli ledande "hinnor" på kretskortet. Så man ska ta bort batteriet och lägga den på en handduk i ugnen. Här gjorde jag några misstag. Ugnen ska MAX vara inställd på 60 grader och mobilen ska ligga på en handuk...  40 minuter och 100 grader (!!!) senare så  tittade jag till min mobil som jag genast tog ut ur ugnen. Efter att ha bollat den i luften i 5 minuter så kunde jag hålla den i handen. Den var helt sjukt varm. Efter någon timme så startade jag den och den fungerade klockrent. Ugnsgaller-ränder över displayen och högtalaren hade lagt av. Slog telefonen hårt i ena näven och vipps så hoppade högtalaren igång. Den fungerade felfritt resten av tiden som jag hade den (1-2 år).

De borde kosta under 1000-lappen nu. Du kanske skulle köpa en sådan smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 maj 2009
Att jag är hungrig tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
31 maj 2009
Volvoägare som envist hävdar att Volvo är världens snålaste, hållbaraste, säkraste, snabbaste bil, eller har bäst våghållning. Typiskt svensk inställning, skulle man istället våga påpeka att så inte är fallet får man svar på sandlådenivå som i princip består av "du är bara en ful idiot/partisk bmw ägare..."

Det finns fullt av dom här på Garaget, oftast kör de Volvo 740 TIC och hävdar att den drar 0,7 blandat roll

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

234 Inlägg
31 maj 2009
Förlåt mig nu killar.

Men ! Ni säger att tjejer kan vara svåra och så, men fan de e ni killar med! Öppna käften och säg vad ni vill ha sagt och vela inte! FFS!!!!

Motorcyklar <3

Med lem
624 Inlägg
31 maj 2009
Kita skrev:
Förlåt mig nu killar.

Men ! Ni säger att tjejer kan vara svåra och så, men fan de e ni killar med! Öppna käften och säg vad ni vill ha sagt och vela inte! FFS!!!!

WORD smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

825 Inlägg
31 maj 2009
Att allt jag gör denna dag går åt helvete sad

234 Inlägg
31 maj 2009
MrL skrev:
Kita skrev:
Förlåt mig nu killar.

WORD smile

Hell F*ck*ng YEAH!

Motorcyklar <3

825 Inlägg
31 maj 2009
Att problemen med ljudet fortsätter på min nya tv , vad är fel ?

825 Inlägg
31 maj 2009
Jag hittade en lös kontakt och tryckte i den så fungerade ljudet igen . Hoppas det håller

Fire And Silk
2 254 Inlägg
31 maj 2009
Subw000fer--92 skrev:
För varmt...

Det kan aldrig bli för varmt! smile

Jag har inget garaget, så det känns piss att hålla på. Jag har en del saker som skall bytas med ingen stans att vara.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Sök