3654
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Muttley
31 maj 2009
Trådstartare
sporthoj.com funkar inte och ska beställa tröjja och sista dan är imorron :S

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
QueenBitch
536 Inlägg
31 maj 2009
Killar som inte vet vad dom vill, som inte ens vet vad dom tänker på just den sekunden man frågar... Killar som ger dubbla signaler och strular till det!!!! :@

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
31 maj 2009
Kita skrev:
MrL skrev:
Kita skrev:
Förlåt mig nu killar.

Men ! Ni säger att tjejer kan vara svåra och så, men fan de e ni killar med! Öppna käften och säg vad ni vill ha sagt och vela inte! FFS!!!!

WORD smile

Hell F*ck*ng YEAH!

Håller med som in h*****!! Sluta vela och var rak på sak ist! Säg vad ni tänker och tycker! Fett trött på att höra "jag vet inte..."

Maneater

825 Inlägg
31 maj 2009
Att mitt Internet bara stänger av alla webläsar fönster själv utan vare sig förvarning eller andledning . Ofta händer det när man ska göra något annat på datorn .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

27 Inlägg
1 juni 2009
Att Killar säger en massa åå sen bara lägger av att höra av sig.. det e så jobbigt åå det ger fan fel signaler.. varför kan de inte vara rakryggade åå säga som det är från början!!

Angel In The Night<3<

234 Inlägg
1 juni 2009
Dainty skrev:
Kita skrev:
MrL skrev:

WORD smile

Hell F*ck*ng YEAH!

Håller med som in h*****!! Sluta vela och var rak på sak ist! Säg vad ni tänker och tycker! Fett trött på att höra "jag vet inte..."

Precis ! Word!
Tack:)

Motorcyklar <3

234 Inlägg
1 juni 2009
Galenimig skrev:
Att Killar säger en massa åå sen bara lägger av att höra av sig.. det e så jobbigt åå det ger fan fel signaler.. varför kan de inte vara rakryggade åå säga som det är från början!!

Precis ! Och dom gnäller på oss tjejer!

Motorcyklar <3

Avstängd
85 Inlägg
1 juni 2009
min biljävel som slutade driva på driven!

Med lem
624 Inlägg
1 juni 2009
Kita skrev:
Dainty skrev:
Kita skrev:

Hell F*ck*ng YEAH!

Precis ! Word!
Tack:)

Ingen fara smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

130 Inlägg
1 juni 2009
jag är vansinnig på min lägenhet som alltid blir 1boljard grader varm på sommaren, spelar ingen roll om jag vädrar/inte vädrar/drar ner persienner drar upp persienner etc etc.. ja inte ens AC aggregatet jag har ståendes i ett hörn hjälper, det kan stå på en hel dag o endå är det sjuuukt varmt.

825 Inlägg
1 juni 2009
skunkworks skrev:
jag är vansinnig på min lägenhet som alltid blir 1boljard grader varm på sommaren, spelar ingen roll om jag vädrar/inte vädrar/drar ner persienner drar upp persienner etc etc.. ja inte ens AC aggregatet jag har ståendes i ett hörn hjälper, det kan stå på en hel dag o endå är det sjuuukt varmt.

Känner igen det , i det huset jag bodde i inann blev så in i någonting varmt att man inte kunde vara i sovrummet nästan i  . Innan fläktar köptes var det nästan olidligt . Samma sak med hotellet i Jönköping , första natten var hemsk och då var det bara April , men sen kom jag underfund med fläktsystmet och satte ner värmen på noll nästan och tur var det . Jag ska skaffa fler fläktar nu i sommar , det behövs några stycken sådana när det är lika grymt varmt som i dag .
wink

825 Inlägg
1 juni 2009
Den tropiska värmen är mycket jobbig

QueenBitch
536 Inlägg
2 juni 2009
att man fått kämpa genom livet som en idiot medan barndomspolaren inte ansträngt sig ett piss men ändå går på catwalken, e med i filmer, fotomodell å dricker dyraste champangen på hetaste klubbarna (även innan hon blev 18)

Maneater

Kanon..
1 473 Inlägg
2 juni 2009
Dainty skrev:
att man fått kämpa genom livet som en idiot medan barndomspolaren inte ansträngt sig ett piss men ändå går på catwalken, e med i filmer, fotomodell å dricker dyraste champangen på hetaste klubbarna (även innan hon blev 18)

Jaha?
Är du avundsjuk?

QueenBitch
536 Inlägg
2 juni 2009
leksak skrev:
Dainty skrev:

Jaha?
Är du avundsjuk?

Nääähää är det verkligen så uppenbart?
Mjo det e jag väl lite men e mest grinig över att hon aldrig har ansträngt sig som alla andra å ändå får hon det bästa å alla andra det sämsta

Maneater

201 Inlägg
2 juni 2009
Vilka lyx-problem ni har.... gnäller för ingenting (i princip)! Att lägga ner energi på tjafs är över min uppfattning av livets "problem". Börja sopa framför egen dörr...

Be A Part Of The Driving Force

Sanizz
2 juni 2009
Trådstartare
Gör mig förbannad att ja inte har råd med det jag vill ha råd med sad Blir till att kavla upp armana och sätta fart och jobba nu big_smile

Kanon..
1 473 Inlägg
2 juni 2009
Hojen gick inte igenom besiktningen för de lät lite för mkt, va faaan...

234 Inlägg
2 juni 2009
leksak skrev:
Hojen gick inte igenom besiktningen för de lät lite för mkt, va faaan...

Sånt är sinnesjukt irriterande! Man blir tokig på dom!

Motorcyklar <3

Sök