Killar som inte vet vad dom vill, som inte ens vet vad dom tänker på just den sekunden man frågar... Killar som ger dubbla signaler och strular till det!!!! :@
Att mitt Internet bara stänger av alla webläsar fönster själv utan vare sig förvarning eller andledning . Ofta händer det när man ska göra något annat på datorn .
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Att Killar säger en massa åå sen bara lägger av att höra av sig.. det e så jobbigt åå det ger fan fel signaler.. varför kan de inte vara rakryggade åå säga som det är från början!!
Att Killar säger en massa åå sen bara lägger av att höra av sig.. det e så jobbigt åå det ger fan fel signaler.. varför kan de inte vara rakryggade åå säga som det är från början!!
jag är vansinnig på min lägenhet som alltid blir 1boljard grader varm på sommaren, spelar ingen roll om jag vädrar/inte vädrar/drar ner persienner drar upp persienner etc etc.. ja inte ens AC aggregatet jag har ståendes i ett hörn hjälper, det kan stå på en hel dag o endå är det sjuuukt varmt.
jag är vansinnig på min lägenhet som alltid blir 1boljard grader varm på sommaren, spelar ingen roll om jag vädrar/inte vädrar/drar ner persienner drar upp persienner etc etc.. ja inte ens AC aggregatet jag har ståendes i ett hörn hjälper, det kan stå på en hel dag o endå är det sjuuukt varmt.
Känner igen det , i det huset jag bodde i inann blev så in i någonting varmt att man inte kunde vara i sovrummet nästan i . Innan fläktar köptes var det nästan olidligt . Samma sak med hotellet i Jönköping , första natten var hemsk och då var det bara April , men sen kom jag underfund med fläktsystmet och satte ner värmen på noll nästan och tur var det . Jag ska skaffa fler fläktar nu i sommar , det behövs några stycken sådana när det är lika grymt varmt som i dag .
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
att man fått kämpa genom livet som en idiot medan barndomspolaren inte ansträngt sig ett piss men ändå går på catwalken, e med i filmer, fotomodell å dricker dyraste champangen på hetaste klubbarna (även innan hon blev 18)
att man fått kämpa genom livet som en idiot medan barndomspolaren inte ansträngt sig ett piss men ändå går på catwalken, e med i filmer, fotomodell å dricker dyraste champangen på hetaste klubbarna (även innan hon blev 18)
Jaha? Är du avundsjuk?
Nääähää är det verkligen så uppenbart? Mjo det e jag väl lite men e mest grinig över att hon aldrig har ansträngt sig som alla andra å ändå får hon det bästa å alla andra det sämsta
Vilka lyx-problem ni har.... gnäller för ingenting (i princip)! Att lägga ner energi på tjafs är över min uppfattning av livets "problem". Börja sopa framför egen dörr...