3957
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

KTM 660
537 Inlägg
2 juni 2009
Att det är dåligt väder lagom tills jag blev klar med bilen.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

Kanon..
1 473 Inlägg
2 juni 2009
Kita skrev:
leksak skrev:
Hojen gick inte igenom besiktningen för de lät lite för mkt, va faaan...

Sånt är sinnesjukt irriterande! Man blir tokig på dom!

Ja minst sagt, o den enda db-killern som jag hittat kostar 800, så det blir några timmar till i garaget för o sätta dit originaldämparen, för att direkt efter besiktningen ställa sig i garaget i några timmar igen o ta bort allt originalskit igen yikes

892 Inlägg
2 juni 2009
Att Opel inte införde standard OBDII realtids sensor avläsning på Simtec 56.1, utan väntade ett år till 56.5, och sen inte har något utrustning för att läsa av skiten direkt från ECU'n... >_<

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

234 Inlägg
2 juni 2009
leksak skrev:
Kita skrev:
leksak skrev:
Hojen gick inte igenom besiktningen för de lät lite för mkt, va faaan...

Ja minst sagt, o den enda db-killern som jag hittat kostar 800, så det blir några timmar till i garaget för o sätta dit originaldämparen, för att direkt efter besiktningen ställa sig i garaget i några timmar igen o ta bort allt originalskit igen yikes

Aa, o det är ju inte världens rolkigaste. eller billigaste =/
Dom borde sluta vara så känsliga!

Motorcyklar <3

Sanizz
2 juni 2009
Trådstartare
Kita skrev:
leksak skrev:
Kita skrev:

Nej det borde dom inte. Ja tycker det ska skärpas, bor i centrum och det är inte kul med fordon som dånar nått så in i. Och nej ja ska inte skylla mig själv, har inget problem med fordon eller väsande förutom när man hör en supermotard eller liknande som får fönstren att skaka. Även en sak man blir arg över.
Senast redigerat av Sanizz (2 juni 2009)

Kanon..
1 473 Inlägg
2 juni 2009
Sanizz skrev:
Kita skrev:
leksak skrev:

Nej det borde dom inte. Ja tycker det ska skärpas, bor i centrum och det är inte kul med fordon som dånar nått så in i. Och nej ja ska inte skylla mig själv, har inget problem med fordon eller väsande förutom när man hör en supermotard eller liknande som får fönstren att skaka. Även en sak man blir arg över.

Helt klart ska gränser finnas, problemet är dock att en supermotard som får fönstren att skaka troligtvis går igenom bullerkraven medans min rad4 som ylar inte gör det.
Jag står själv ofta och kollar bullerkrav på Gelleråsen och många hojar som man tycker låter alldeles för mkt, ofta twin eller enstånkor, ligger en bit under kraven.

Nu är iaf originaldämparen på min hoj efter mkt slit så nu jävlar ska den gå igenom big_smile

Sanizz
2 juni 2009
Trådstartare
leksak skrev:
Sanizz skrev:
Kita skrev:

Helt klart ska gränser finnas, problemet är dock att en supermotard som får fönstren att skaka troligtvis går igenom bullerkraven medans min rad4 som ylar inte gör det.
Jag står själv ofta och kollar bullerkrav på Gelleråsen och många hojar som man tycker låter alldeles för mkt, ofta twin eller enstånkor, ligger en bit under kraven.

Nu är iaf originaldämparen på min hoj efter mkt slit så nu jävlar ska den gå igenom big_smile

Förstår vad du menar, hoppas du kommer igenom det nu så du kan ut och glida. Så lycka till smile

825 Inlägg
3 juni 2009
Rquired skrev:
EmilHammarlund skrev:
Mona Sahlin

Skriver jag under på! big_smile

Jag håller med också

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
3 juni 2009
Alla dessa förbannade bloggarna, man kan fan inte söka på nånting längre utan att minst 10st kommer upp.

273 Inlägg
3 juni 2009
Blir förbannad på min mage, har inte ont, men har sprungit på dass 4 gånger idag och sprayat ner skiten (ha..ha..ha...,,,) totalt -.-

och naturligtvis, BENSINPRISET... inte kul med en törstig bil idag när man gör värnplikt, ska betala 2 telefonräkningar, 3 kompisar tar studenten och det är 3 veckor tills nästa inkomst, kul att leva på 300 spänn tills dess tongue (blir nog fan nudlar på helgerna)

234 Inlägg
4 juni 2009
Min kusin. Hon görmig förbannad just nu.
Patetiskt egentligen. Men snorungen får allt serverat på silverfat och ÄLSKAR att trycka upp de i huvudet på mig. (Nej, jag är inte avundsjuk, jag är glad att jag inte fått allt serverat, det har lärt mig att kämpa och spara) Men att hon ska trycka upp en massa upp huvudet på mig gör mig sjukt arg!
( som t.ex. hon klarade sitt körkort idag, jag har inte gjort uppskrivning/uppkörning än. och hon trycker det i fejjan på mig nån stop. Visst jag har varit seg med mig körkort, men 1050:-/månaden som ska gå till bilen, hojjen och mobil räkning då är det inte lätt att finna pengar till körkort.)

Sorry, vart bara tvungen att avreagera mig på en bagatell!
Senast redigerat av Kita (4 juni 2009)

Motorcyklar <3

Med lem
624 Inlägg
4 juni 2009
ArizonaEagle skrev:
Blir förbannad på min mage, har inte ont, men har sprungit på dass 4 gånger idag och sprayat ner skiten (ha..ha..ha...,,,) totalt -.-

och naturligtvis, BENSINPRISET... inte kul med en törstig bil idag när man gör värnplikt, ska betala 2 telefonräkningar, 3 kompisar tar studenten och det är 3 veckor tills nästa inkomst, kul att leva på 300 spänn tills dess tongue (blir nog fan nudlar på helgerna)

Har typ 40 paket nudlar hemma. Bara att komma och hämta om du vill ha lol

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

Living the good Life!
585 Inlägg
4 juni 2009
Räkningar!!!!

When the flag drops, the Bullshit stops.

1 854 Inlägg
4 juni 2009
Allt regn!

273 Inlägg
4 juni 2009
MrL skrev:
ArizonaEagle skrev:

Har typ 40 paket nudlar hemma. Bara att komma och hämta om du vill ha lol

hahaha får nog göra de tongue fin lexus du har, har dock aldrig sett den i stan hmm

825 Inlägg
5 juni 2009
Min Värdelösa Kamera , någon som vill köpa en Kamera som bara vill fota stillastående objekt och knappt det utan 1000 % Sudd ?

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

KTM 660
537 Inlägg
5 juni 2009
Kita skrev:
Patetiskt egentligen. Men snorungen får allt serverat på silverfat och ÄLSKAR att trycka upp de i huvudet på mig. (Nej, jag är inte avundsjuk, jag är glad att jag inte fått allt serverat, det har lärt mig att kämpa och spara) Men att hon ska trycka upp en massa upp huvudet på mig gör mig sjukt arg!
( som t.ex. hon klarade sitt körkort idag, jag har inte gjort uppskrivning/uppkörning än. och hon trycker det i fejjan på mig nån stop. Visst jag har varit seg med mig körkort, men 1050:-/månaden som ska gå till bilen, hojjen och mobil räkning då är det inte lätt att finna pengar till körkort.)

Sånt folk är alltid lika kul att känna.
Så förstår att du blir irriterad.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

Cambrant
5 juni 2009
Trådstartare
fontheking5 skrev:
Min Värdelösa Kamera , någon som vill köpa en Kamera som bara vill fota stillastående objekt och knappt det utan 1000 % Sudd ?

Stäng av Scenläge tongue

201 Inlägg
5 juni 2009
fontheking5; gorgernas lilla pajas smile (undrar på om han huvudtaget vet vad han är arg på???)

Be A Part Of The Driving Force

DFFL
9 020 Inlägg
5 juni 2009
Kita skrev:

Skaffa ett jobb.
Problem solved!

Jag är inte sur på något eller någon.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök