3855
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

193 Inlägg
15 juli 2009
Fortkörningsböter.... :S Jävlar va dom ska hålla på...

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>

7 120 Inlägg
15 juli 2009
Wt sad

Skaune
15 juli 2009
Trådstartare
Mina skadade rygg, min fördärvade handled, e liten jävla vagel på ögat, och att det e HELA 2 dagar kvar till semestern!! grrr! men skönt ska de bli! smile

Sleeper
3 084 Inlägg
15 juli 2009
Att tankjäveln på jobbet börjar läcka då man kopplat in och ska provköra den hmm så provtryckte man igen så droppar det som fan i plåtskarvarna suck.... 3 dagars jobb åt helvete
och att det skulle vara klart så det blir ingen semester nästa vecka :´(
Senast redigerat av Sushikocken (15 juli 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Norrlänning
1 453 Inlägg
15 juli 2009
Att arbetsförmedlingen är så jävla korkade! Kärringen avslog min ansökan om nystartsjobb vilket innebär att ja inte kommer få fortsättning på mitt nuvarande jobb, och jag kommer hamna hos henne och kosta staten en jävla massa pengar! Så blire om man ska inkvotera kvinnor på marknaden. Ett helvete av allt!

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

71 Inlägg
16 juli 2009
less det där förbannade spelet cs ...

Team740
211 Inlägg
16 juli 2009
Min satans bil jävel, får aldrig ihop pengar till att hålla på med den, det hade inte varit dumt att få iordning på den i sommarn. mad

Burn Rubber Not Your Soul

825 Inlägg
16 juli 2009
Att nästan alla skivor man köper på Megastore eller Cdon blir restade eller strukna ? Varför ska det vara så svårt att hitta sin musik på lagligt vis ? Jag blir så trött på detta. sad

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

DFFL
9 020 Inlägg
16 juli 2009
Inte just nu, men igår.
En skitunge som tryckte på knappen vid övergångsstället när han ser att jag kommer.
Sen när jag kör mot rött så skriker han efter oss och cyklar som fan.
Och när jag stannar och går ut ur bilen för att fråga vad fan problemet är så säger han "Varför kör man mot rött om jag får fråga?".
Helt ställd hoppar jag in i bilen igen och börjar skratta åt honom tills jag ser att han kollar regplåten och tar upp luren för att börja ringa.

DU ÄR DÖD INNAN DU HUNNIT SLÅ TRE AV DIN POLARES SIFFROR!

Att min polare i bilen är ganska stor och det är amstaffen han hade med sig också borde inte utgöra ett hinder för skitungen att komma ensam mot oss.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Cambrant
16 juli 2009
Trådstartare
Trött på det förbannade SKITvädret!

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
16 juli 2009
Telias företagskundtjänst. Eller kanske inte alla där. Men en person som jag fick prata med för en stund sedan. Helt efterbliven och totalt genomotrevlig. Det sabbade verkligen min dag. Men till sist, efter närmare 30 minuters gnällande i telefonen så kom vi fram till en lösning. När jag några timmar senare ringer tillbaka för att se hur det gick så har människan totalt missuppfattat mig och nästan sabbat tre hemsidor för tre olika länder. Blir så förbannad. Vissa människor har verkligen inte hjärnan på rätt ställe...

Fire And Silk
2 254 Inlägg
16 juli 2009
Att man ställer upp till 110% och får lön som känns som en pungspark tillbaka.....

Rep, någon?

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Cambrant
16 juli 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:
Att man ställer upp till 110% och får lön som känns som en pungspark tillbaka.....

Rep, någon?

nä men en hagelbössa du kan besöka chefen med!

DFFL
9 020 Inlägg
18 juli 2009
Att höra "Du är sötare än min pojkvän."
Följt av "Jag vill ha sex med dig."

När pojkvännen sitter ett rum bort, och hon är ruskigt söt.

Jag kan iallafall meddela att jag inte fick ligga idag...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kanon..
1 473 Inlägg
18 juli 2009
FireTraXX skrev:
Att höra "Du är sötare än min pojkvän."
Följt av "Jag vill ha sex med dig."

När pojkvännen sitter ett rum bort, och hon är ruskigt söt.

Jag kan iallafall meddela att jag inte fick ligga idag...

www.blogspot.com kan man blogga om sina misslyckanden, du kan nog snabbt fylla upp en sida där.

wink

234 Inlägg
18 juli 2009
Att garaget behöver ett seriöst rejält upplyft men de finns inga pengar till det =/ inte just nu iaf sad

Det är mig förbannad/ledsen

Motorcyklar <3

22 Inlägg
19 juli 2009
Alla jävla flugor som e på rummet.:S Försöker fan döda dom hela tiden men går inte. Annars rullar det på som det ska.^^

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
19 juli 2009
den övre jävla bulten på stötdämparjäveln.

ursäkta språket, jag är förbannad.

Kanon..
1 473 Inlägg
20 juli 2009
Diabolo skrev:
Att ingen vill ha min bil gör mig irriterad, det som gör mig förbannad är att tack vare detta har jag inget att dra vattenskotern med så den får ligga i garaget hela sommaren sad Har inte plats med en bil till så måste få såld den innan men ingen privatköpare nappar och bilhandlarna är SÅÅÅ snåla med sina bud...

ja kan köpa loss vattenskotern lite billigt så slipper du bekymra dig tongue

?
1 038 Inlägg
20 juli 2009

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Sök