3782
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

DFFL
9 020 Inlägg
23 juli 2009
Subw000fer--92 skrev:
Subw000fer--92 skrev:
Att jag vaknade kl 16:35 idag!! ååå jävlar va trött man e nu.........NOT! roll

TRO JAG ALLDRIG BLIVIT SÅ JÄVLA FÖRBANNAT I HELA MITT LIV !!!!

Då har du nog aldrig varit utanför dörren.

Det är ju nån 13-åring som har knåpat ihop den på datorn.
Inget att bry sig om fan.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
23 juli 2009
Bara skratta åt den filmen, men jag är inte förvånad att folk blir rasister.

Sanizz
23 juli 2009
Trådstartare
sirmiro skrev:

Det finns ingen ursäkt för att bli rasist. Det ska inte existera, det är bara att skratta åt klippet som firetrax säger är det säkert en 13åring som gjort den.

Ska jag börja hata alla svenska för att dom kränkt mig grymt mycket under min uppväxt? Jag hatar inte ens min värsta fiender. Alla människor är unika, vilket betyder att ingen är en annan jävel lik.

Detta retar verkligen shiten ur mig.
Senast redigerat av Sanizz (23 juli 2009)

715 Inlägg
23 juli 2009
Sanizz skrev:
sirmiro skrev:

Det finns ingen ursäkt för att bli rasist. Det ska inte existera, det är bara att skratta åt klippet som firetrax säger är det säkert en 13åring som gjort den.

Ska jag börja hata alla svenska för att dom kränkt mig grymt mycket under min uppväxt? Jag hatar inte ens min värsta fiender. Alla människor är unika, vilket betyder att ingen är en annan jävel lik.

Bra sagt håller med dig men jag samtidigt att vi kunde utvisat den trettonåringen eftersom han inte verkar trivas här. Men antagligen är han väl inte ens invandrare säg andragenrations som inte vet hur bra han har det

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
23 juli 2009
Sanizz skrev:
sirmiro skrev:

Jag är inte förvånad att folk blir rasister när denna rasism kommer dagligen. Jag håller med om att rasism inte ska finnas, men den finns och den gör mig förbannad.
Speciellt när det kommer såna saker som detta. Visst kan det vara en 13åring som gjort filmen, men jag hör de där sakerna så fort jag går till centrum av det område jag bor i. Och det är helt okej i samhället. Det där är rasism, då man pekar ut EN folkgrupp (Svenskar) och säger att man inte gillar den.
Det är INTE rasism att säga att man inte gillar invandrare, då man inte pekat ut någon person elleer någon folkgrupp.
Men oftast är det den som säger att den inte gillar invandrare som får höra att den är rasist.

Det gör mig riktigt förbannad.

Sanizz
23 juli 2009
Trådstartare
sirmiro skrev:
Sanizz skrev:
sirmiro skrev:

Jag är inte förvånad att folk blir rasister när denna rasism kommer dagligen. Jag håller med om att rasism inte ska finnas, men den finns och den gör mig förbannad.
Speciellt när det kommer såna saker som detta. Visst kan det vara en 13åring som gjort filmen, men jag hör de där sakerna så fort jag går till centrum av det område jag bor i. Och det är helt okej i samhället. Det där är rasism, då man pekar ut EN folkgrupp (Svenskar) och säger att man inte gillar den.
Det är INTE rasism att säga att man inte gillar invandrare, då man inte pekat ut någon person elleer någon folkgrupp.
Men oftast är det den som säger att den inte gillar invandrare som får höra att den är rasist.

Det gör mig riktigt förbannad.

Vet du vad? Samhället är åt helvete.
Människor koncentrerar sig för mycket i att hitta fel i andra i stället för att försöka samsas. Det är jävligt fel att få höra kränkande saker om svenskar speciellt från snorungar som hänger på köpcentrum och som är totalt outbildade. Men vad ska man säga? Jag gillar det inte heller, är invandrare. Jag skäms varje gång jag ser en grupp invandrare hänga och hacka på alla som går förbi. Men vänder man på det finns det svenskar som gör likadant mot utlänningar fast mycket diskretare enligt mig. Hur många svenskar tror du det finns som gör detta mot invandrare? Jag hör det och ser det dagligen. Man behöver inte gilla alla människor men behandla alla med respekt och som individer. Självklart väcker detta ilska inom många däribland mig med. Världen är inte perfekt som man önskar tyvärr sad

Jag tror inte moderatorerna uppskattar sånt här, så om vi kan lämna denna önödiga diskussionen vore att föredra då flera trådar har blivit låsta på grund av sånt här.

36 Inlägg
23 juli 2009
Någon gangsterliga som springer runt nu på sommarlovet och snor bilemblem i mitt område, kom ut i morse och hade ett par fina bänd märken på min baklucka och ett stulet gammalt solblekt Ford emblem fattigare. + Flera andra bilar på parkeringen, hade också fått det stulet. kollade bara på min parkering och ungefär varannan hade dem vart på. Antar att om ngn får tag på dem så kommer det gå illa, är ju bara för att sabotera och jävlas dem kan göra det. Vem fan vill ha ett gammalt trasigt emblem, halva satt ju kvar på bilen till och med.

allätare
193 Inlägg
24 juli 2009
merten skrev:
Någon gangsterliga som springer runt nu på sommarlovet och snor bilemblem i mitt område, kom ut i morse och hade ett par fina bänd märken på min baklucka och ett stulet gammalt solblekt Ford emblem fattigare. + Flera andra bilar på parkeringen, hade också fått det stulet. kollade bara på min parkering och ungefär varannan hade dem vart på. Antar att om ngn får tag på dem så kommer det gå illa, är ju bara för att sabotera och jävlas dem kan göra det. Vem fan vill ha ett gammalt trasigt emblem, halva satt ju kvar på bilen till och med.

du kan man fan fråga sig jocke. jag råka ut föra samma sak nere i söderby också............... Men dom snodde somsagt ALLT i bilen också

M.Persson -stockholm. 200sx Widebody DRFT
projekt:
http://www.nogs.se/forum/showthread.php?t=169636

allätare
193 Inlägg
24 juli 2009
från det ena till det andra så är jag riktigt jävla förbannad nu... Va ute hela natten och letade efter nån 745a som tagit delar frånh min bil.............. SJÄLVKLART så hittar man några andra jävla tattar horungar som gör inbrott.. Har dom ingen skam i kroppen??... lyckades få polisen dit iaf så hoppas dom torska hårt

M.Persson -stockholm. 200sx Widebody DRFT
projekt:
http://www.nogs.se/forum/showthread.php?t=169636

Jackass
802 Inlägg
24 juli 2009
Kvinnors överdrivna moderskärlek till totalt pantade hundjävlar. Den stör mig alltid.

Hur kan man älska något som får stryk i inteligensmätning mot en valnöt.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

DFFL
9 020 Inlägg
24 juli 2009
Att jag inte har semester...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
24 juli 2009
Att där är något missljud i växellådan på grand cherokeen efter att den har blivit renoverad.....

Cambrant
24 juli 2009
Trådstartare
Sanizz skrev:
Människor koncentrerar sig för mycket i att hitta fel i andra i stället för att försöka samsas. Det är jävligt fel att få höra kränkande saker om svenskar speciellt från snorungar som hänger på köpcentrum och som är totalt outbildade. Men vad ska man säga? Jag gillar det inte heller, är invandrare. Jag skäms varje gång jag ser en grupp invandrare hänga och hacka på alla som går förbi. Men vänder man på det finns det svenskar som gör likadant mot utlänningar fast mycket diskretare enligt mig. Hur många svenskar tror du det finns som gör detta mot invandrare? Jag hör det och ser det dagligen. Man behöver inte gilla alla människor men behandla alla med respekt och som individer. Självklart väcker detta ilska inom många däribland mig med. Världen är inte perfekt som man önskar tyvärr sad

Jag tror inte moderatorerna uppskattar sånt här, så om vi kan lämna denna önödiga diskussionen vore att föredra då flera trådar har blivit låsta på grund av sånt här.

Wow, du satte varenda mening "spot on!" Speciellt det "bold" markerade men framför allt hela texten roll

Sanizz
24 juli 2009
Trådstartare
Cambrant skrev:
Sanizz skrev:

Wow, du satte varenda mening "spot on!" Speciellt det "bold" markerade men framför allt hela texten roll

Skönt att höra att det finns flera som delar samma tankar som mig smile.
Senast redigerat av Sanizz (25 juli 2009)

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
25 juli 2009
att jag fick en SKIT lön, fast jag har jobbat i hjäl mig känns de som!tongue 8 nätter å 3 dagar fick en lön på 7984!:o

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

152 Inlägg
25 juli 2009
Att det nästan regnar varje dag och är allmänt pissigt väder ute hela tiden!

Driver
2 111 Inlägg
25 juli 2009
Att allt bara tycks gå åt helvete hela tiden.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Pekabow i can see u
644 Inlägg
25 juli 2009
Bray Wand-Galway U.  2  rätt
Dundalk-Drogheda      1  rätt
LASK Linz-Aust.Wien    2 fast de blev en etta
Högaborg-Ytterby       2  rätt
Brommap.-Kalmar FF  2 rätt

Totalt odds: 38.83
Möjlig vinst: 19 415 kr

sad de ee tråkigt

1 571 Inlägg
25 juli 2009
Jag spillde superlim på bilklädseln och är en jubelidiot.

BT
110 Inlägg
25 juli 2009
Det som gör mig förbannad är att jag inte har nåt jobb=ingen inkomst=så jävla luspank så hundarna pissar på mig=två okörbara bilar, men det gör inget, för jag har ändå inte råd att driva dom. Inget jobb i sikte. Verkar inte kunna få nån A-kassa. Ingen tjej heller. Livet är helt enkelt inte roligt nu. sad

There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up.

Sök