4524
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

?
1 038 Inlägg
13 augusti 2009
Myggjävlar...

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

329 Inlägg
14 augusti 2009
Alla korkade lastbilschaufförer som inte har vett nog att respektera andra.

erixon89
15 augusti 2009
Trådstartare
Elda skrev:
Att jagb slant med rakbladet och skar av fingertoppen, kmr inte kunna jobba nått mer på bilen på hela natten! sad

Haha ajj ajj:/

158 Inlägg
15 augusti 2009
Elda skrev:
Att jagb slant med rakbladet och skar av fingertoppen, kmr inte kunna jobba nått mer på bilen på hela natten! sad

Lider med dig :p

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

246 Inlägg
15 augusti 2009
Att det är massa andra bilar på byn som skaffat likadana fälgar som mig. Nu blir det väl annons va tongue

DFFL
9 020 Inlägg
16 augusti 2009
westlife skrev:
Att det är massa andra bilar på byn som skaffat likadana fälgar som mig. Nu blir det väl annons va tongue

Ta det som en komplimang och skaffa en personlig regskylt med texten "Först". tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

GREASEMONKEY
822 Inlägg
16 augusti 2009
Är inte förbannad men besviken att min flickvän inte kan tala klarspråk ibland... utan går och muttrar över något över en helg och man blir grinig själv för att hon inte säger vad det är som tynger henne .. nu går det ju över men kommunikation är viktigt !

Mvh S.Österdahl

GREASEMONKEY
822 Inlägg
16 augusti 2009
T5Black skrev:
Att min tjej snoka runt på datan min och hitta bilder från när jag och mitt ex var utomlands och myste massa. Hon blev ju lite sur men hon får fan skylla sig själv!!!

Sånt bränner man på skiva om man vill ha kvar det och gömmer det i en låda märkt bil och bourout filmer .. wink
Senast redigerat av 770_EVOLVE (16 augusti 2009)

Mvh S.Österdahl

825 Inlägg
18 augusti 2009
Att superbilderna min kamera tog på Vallåkra i lördags troligen berodde på regn + något övernaturligt , för så bra blir dom aldrig annars . Nu när jag fotar vanligt blir dom som vanligt suddiga och dåliga . Troligen tar denna kamera bäst bilder på helt släta och våta flygplatser på stillastående objekt . Men ny är på gång , håller på att tänka ut en ersättare , batteritid och bildkvalite är det viktigaste

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

158 Inlägg
18 augusti 2009
att ingen vill svara på min tråd på garaget sad

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

DFFL
9 020 Inlägg
18 augusti 2009
Snubben i DK som slog ihjäl sin dotter.
En 13-årig flicka är inte så farlig ens med kniv så att man behöver slå henne i huvudet med en skiftnyckel...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
19 augusti 2009
Att jag bara fick 15 liter bensin för 200 Kr...

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

453 Inlägg
19 augusti 2009
att jag bara fick 52 liter bensin för 640 kr sad wink

158 Inlägg
19 augusti 2009
att jag vakna såhär tidigt sad

193 Inlägg
19 augusti 2009
att biljävlen e sönder sad

www.klockren.nu
476 Inlägg
19 augusti 2009
Blir jävligt förbannad på SECTOR ALARM då dom inte batalar ut löner som dom ska..blåste sambon på 3500kr på sista lönen..personalpolitiken suger pung på de jävla företaget i största allmänhet. kanske skulle åka och ta nån högre avd-chef i nackskinnet mad

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

400 Inlägg
19 augusti 2009
att bli dissad när man har fått starka känslor för någon

Zerox

?
1 038 Inlägg
19 augusti 2009
Att ja inte sitter med en bira i handen just nu mad

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

158 Inlägg
19 augusti 2009
Att man inte ens kan 5% av bilar, och att när bil kunniga (eller jah, folk som kan mer än mig) pratar om bilar så står man där som ett frågetecken.

Sanizz
19 augusti 2009
Trådstartare
Danne-M3 skrev:
Att ja inte sitter med en bira i handen just nu mad

Kom över så bjuder jag på nått starkare, jogge sprit är grejjer det haha smile

Det som gör mig sne är alla jädrans papper som ska skickas hit och dit Åhh god damn it!!

Sök