2922
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

354 Inlägg
30 augusti 2009
Försöker skapa saker i datorn men det samarbetar inte ! = LAACK

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
30 augusti 2009
att min biljävel ska vara så jävla svårsåld.. blir väl inte såld fårns ivår :<

ingen sugen på en skyline? tongue

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Allmänt envis
12 512 Inlägg
31 augusti 2009
Att alla Mercedes A-klass har en typ av startmotor, förutom A190 i kombination med min årsmodell. Naturligtvis är denna udda modell extremt ovanlig och går endast att köpa ny från Mercedes, vilka naturligtvis tar ut bästa ockerpris för den.

7k (plus själva bytet= ~10k) räckte för att förstöra min dag i alla fall sad

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
31 augusti 2009
träningsvärken i låren..

Entreprenör
1 286 Inlägg
31 augusti 2009
Det som gör mig förbannat just nu är jag själv. Att jag ens satt ut bilen på annons. Ringde precis en tjomme på den och verkade seriöst intresserad. Ryser i hela kroppen och får ångestkänslor... :S

// Niklas Johansson

Sladdgalning
297 Inlägg
31 augusti 2009
att ingen köpt mina fälgar och spacers, måste bli av med dem fort nu hmm

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89

629 Inlägg
31 augusti 2009
Att jag ska börja på utbildning imorgon och blir såklart skitförkyld lagom till skolstarten.. så blir att gå ändå så man inte missar massa viktigt första dagarna :@

Mröh

DFFL
9 020 Inlägg
31 augusti 2009
Rquired skrev:
Att alla Mercedes A-klass har en typ av startmotor, förutom A190 i kombination med min årsmodell. Naturligtvis är denna udda modell extremt ovanlig och går endast att köpa ny från Mercedes, vilka naturligtvis tar ut bästa ockerpris för den.

Min styrenhet till växellådan har pajat.
11000kr exkl. arbete...

Sucks to be me. sad

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
31 augusti 2009
FireTraXX skrev:
Rquired skrev:

11000kr exkl. arbete...

Sucks to be me. sad

Ojfan, det lär ju inte kul! Är säker på att själva boxen har pajjat å att det inte är någon jordpunkt eller kabelbrott eller något sådant?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

DFFL
9 020 Inlägg
31 augusti 2009
te_wik skrev:
FireTraXX skrev:
Rquired skrev:

11000kr exkl. arbete...

Sucks to be me. sad

Ojfan, det lär ju inte kul! Är säker på att själva boxen har pajjat å att det inte är någon jordpunkt eller kabelbrott eller något sådant?

Mvh Tommy

Ingen aning, de på verkstaden sa att det var det iallafall.

Bara att hosta upp pengarna och se glad ut. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
31 augusti 2009
FireTraXX skrev:
te_wik skrev:
FireTraXX skrev:

11000kr exkl. arbete...

Sucks to be me. sad

Mvh Tommy

Ingen aning, de på verkstaden sa att det var det iallafall.

Bara att hosta upp pengarna och se glad ut. tongue

Oh fy fan. Ja men man får ju hoppas att de hittar en trasig kabel eller något sådant. Vet att VW Polo har/hade problem med kablaget till styrenheten till lådan, men även att styrboxen var lite opålitlig. Får ju hoppas på att det finns en billigare lösning iaf.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
31 augusti 2009
FireTraXX skrev:
Rquired skrev:

11000kr exkl. arbete...

Sucks to be me. sad

Det finns alltid någon som har det värre, du bevisade det för min del. Vi får väl se om det kommer en tredje här med problem wink

4 637 Inlägg
1 september 2009
En kärring med grått, rakt hår och storskog som ögonbryn som kom fram förbannad och störde mig ett bra tag i en gds-hall för att jag i hennes ögon kört fort på planen utanför när jag skulle köra in.
Senast redigerat av EmilHammarlund (1 september 2009)

4 637 Inlägg
2 september 2009
Subw000fer--92 skrev:
EmilHammarlund skrev:
En kärring med grått, rakt hår och storskog som ögonbryn som kom fram förbannad och störde mig ett bra tag i en gds-hall för att jag i hennes ögon kört fort på planen utanför när jag skulle köra in.

Vad sa du te kärringa da? tongue

Jag lät na babbla på om ungar och hundar och sa att så fort körde jag inte, hade ingen lust att säga emot. Men jag hade lust att spruta ner henne med högtryckstvätten. Vafaan, gnälla för att jag gasade på lite lätt en kort sträcka utan att det gick så fort på en asfaltsplan med god sikt utan bilar, människor eller djur. Troligtvis tyckte hon inte att jag körde fort, hon ville väl bara gnälla...
Senast redigerat av EmilHammarlund (2 september 2009)

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
2 september 2009
Att bilenfanskapet inte vill funka , å att verkstaden aldrig hittat feeeelet!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir så leess.

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Lagerhjon
178 Inlägg
2 september 2009
Förbannad på att inkassobreven växer, att man inte kan få tag på ett billigare boende, att motorn har rasat i bilen och värst att jag inte har råd att göra saker med min son.........

Allmänt envis
12 512 Inlägg
2 september 2009
EmilHammarlund skrev:
Subw000fer--92 skrev:
EmilHammarlund skrev:

Jag lät na babbla på om ungar och hundar och sa att så fort körde jag inte, hade ingen lust att säga emot. Men jag hade lust att spruta ner henne med högtryckstvätten. Vafaan, gnälla för att jag gasade på lite lätt en kort sträcka utan att det gick så fort på en asfaltsplan med god sikt utan bilar, människor eller djur. Troligtvis tyckte hon inte att jag körde fort, hon ville väl bara gnälla...

Det finns bara en lösning, dra igång bilen, stå och torrgasa så fort kärringen skall prata och skrika "Jag hör dig inte!"wink

Gréve
497 Inlägg
2 september 2009
blöta fiskpinnar som tamefan ska vara omöjligt för alla utom mig att steka på... hur lyckas man steka fiskpinnar så dom blir blöta inuti egentligen? är otroligt hungrig och stoppar in den i munner i hopp om att den ska vara god men nej tame fan så är de raka motsatsen, rinner och är kallt fastän nystekta?!?

DFFL
9 020 Inlägg
2 september 2009
The_Rebel skrev:
blöta fiskpinnar som tamefan ska vara omöjligt för alla utom mig att steka på... hur lyckas man steka fiskpinnar så dom blir blöta inuti egentligen? är otroligt hungrig och stoppar in den i munner i hopp om att den ska vara god men nej tame fan så är de raka motsatsen, rinner och är kallt fastän nystekta?!?

För mycket krut i spisen.
Dra inte på för fullt, då blir de stekta och fina på utsidan och kalla på insidan.
Vet t.o.m. jag som inte ens kan koka ägg utan att bränna ner huset.

Russel Crowe, Gladiator.

4 637 Inlägg
2 september 2009
Rquired skrev:
EmilHammarlund skrev:
Subw000fer--92 skrev:

Det finns bara en lösning, dra igång bilen, stå och torrgasa så fort kärringen skall prata och skrika "Jag hör dig inte!"wink

Skulle man nästan gjort om man varit riktigt modig...
På tal om torrgasa stod det en gubbjäkel och nöjesgasade sin gamla van en annan gång i gds-hallen, faan så det stank...
Kärringen åkte ut strax före mig och stannade utanför vid vatten/pump skåpet. Istället för at köra extra sakta förbi henne skulle jag gasat på riktigt rejält, tänkte göra det men det blev inte av...
Senast redigerat av EmilHammarlund (2 september 2009)

Sök