2842
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Forummoderator
26 484 Inlägg
20 december 2009
RedQueen skrev:
Rquired skrev:
AirOne skrev:

Jag blir faktiskt lite förbannad över alla här som klagar på moderatorerna på denna underbara sida. De får alldeles för lite cred för deras jobb, och allt de gör är bara fel. Bilar åker offline och det är alltid - ALLTID - deras fel, oavsett hur kassa än bilderna är eller hur lite information det än är om fordonet.

Är det funktioner som saknas - tipsa om dem i stället. Finns vägar att förmedla dem!

Håller med AirOne, tycker administratorerna på denna sida sköter sig utmärkt. Tycker Garaget är ett av få forum det är någon ordning på...

Ja de va ju inte själva forumet jag klaga på tongue
och bli du förbannad på mig om du/ni vill smile Jag har kanske missat nåt? Men överlag e de lite svårt att komma in i vissa av sakerna här när man e ny. Och i detta forumet går de ju ut på att klaga wink

Peace Out xD

Ingen blir arg på dig. Inget illa menat men den senaste tiden har det varit överhängande mycket klagomål på just moderatorerna som gör så gott dom kan, men detta tycks inte spela någon roll i övrigas ögon.
Såg nu - lite sent kanske? - att du är ny på forumet..välkommen må man ju säga smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

12 Inlägg
20 december 2009
AirOne skrev:
RedQueen skrev:
Rquired skrev:

Håller med AirOne, tycker administratorerna på denna sida sköter sig utmärkt. Tycker Garaget är ett av få forum det är någon ordning på...

Ja de va ju inte själva forumet jag klaga på tongue
och bli du förbannad på mig om du/ni vill smile Jag har kanske missat nåt? Men överlag e de lite svårt att komma in i vissa av sakerna här när man e ny. Och i detta forumet går de ju ut på att klaga wink

Peace Out xD

Ingen blir arg på dig. Inget illa menat men den senaste tiden har det varit överhängande mycket klagomål på just moderatorerna som gör så gott dom kan, men detta tycks inte spela någon roll i övrigas ögon.
Såg nu - lite sent kanske? - att du är ny på forumet..välkommen må man ju säga smile

Okej, ja jag hade ju inte en aning på att många klagar på dem just nu eller överlag, men nåja.
Bättre sent än aldrig säger man väl? tongue
Tackar!

Jag kan motstå allt, utom frestelser

Sleeper
3 084 Inlägg
20 december 2009
Blir fan less på journalisters kassa jävla svenska överlag. Jag hade G i Svenska B men skriver då fan bättre än de flesta journalister på t.ex. Aftonbladet. När man läser dålig svenska så får man ju dålig svenska.
Att inleda meningar med Och, Men osv. Missbrukande av "," tecknet särskrivning retar man sig något fruktansvärt på när man läser tidningen.
Läser dem ens igenom artiklarna de skriver?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

141 Inlägg
20 december 2009
Ingen snö gör mig arg!!
Å att tre av bilarna krånglar mer eller mindre!!

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

Ät gul snö, de kan vara öl
223 Inlägg
21 december 2009
Det som gör mig förbannad just nu är att jag inte fått en enda jävla sekund sömn inatt, och ska snart åka ner till örebro fram och tillbaka.. SUCK!!!
Och såklart soppa priserna då =P

?
1 038 Inlägg
21 december 2009
Subw000fer--92 skrev:
Att man är förkyld igen! 3 dagar före julafton också, WTH!! mad

Bara dricka whiskey som satan big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
21 december 2009
Att Rally Sierran inte höll för att köra rally med sad Så nu har jag ingen bil
(känner att det där är lite mitt eget fel dock tongue)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

2 021 Inlägg
21 december 2009
Att alla som lägger upp Vintersladd filmer från nån mörk ica parkering filmat i mobilkvalitet kallar det för DRIFTING?

fotointresserad
2 307 Inlägg
21 december 2009
Att jag skulle ta det där allra sista onödiga spadtaget efter ett par timmars skottande ute i nysnön. Slutade med ryggskott..

Xenoholic
2 559 Inlägg
21 december 2009
Att jag var så j.a klantig att jag hade staplat min gamla skinninredning jämte bilen i garaget så att den naturligtvis välte mot ena bakdörren, med ett riktigt fult märke som kräver en omlackering mad

https://www1.garaget.org/gallery/archive/57189/823321_hc6eps.jpg

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

3 354 Inlägg
22 december 2009
Kanske inte förbannad på det men jag börjar bli trött på såna som inte tar akt att läsa reglerna och såna som gör samma tråd om o om igen + att flera av trådarna kan vara helt orelevanta och onödiga.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

2 624 Inlägg
22 december 2009
Förbannad på securitas som leker poliser. va ute med en polare nyss och en äckligt kaxig snubbe åkte efter oss hela tiden och så stannade jag och frågade vad han ville och han ville inget spec. fick bara svar att han fick allt åka och slicka röv hur mycket han ville för det va hans område. jävla ärthjärna! mad

434 Inlägg
22 december 2009
Att jag inte kan sova:/ Inte sommnat före 5 på 6dagar nu:/ Ändå går upp tidigt för att kunna sova på kvällen:/ Sen att jag inte hittar beggade vita blinkers eller sänkningsats te volvon:P Inte ett öre över just nu å vill få ner bilen te markenxD

Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen.

CRAZYRIDE SWEDEN
336 Inlägg
22 december 2009
Vägsalten... en lastbil körde i riktning mot mig. Jag var ute på en landsväg (hastighetsgräns 80 km/h) och så plötsligt när jag åker förbi honom låter det bra "KRASHCH".. snubben saggade sönder min bil med grus och vägsalt.. hmm men men..
Senast redigerat av XtremeTuning (22 december 2009)

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
22 december 2009
att den förbannade snön lägger sig ovanpå isen som ett isolerande täcke mot kylan och sabbar totalt för mig som har hoppats på en fin is som går att köra på sad blir ju bara blask av alltihopa när vattnet tränger upp på isen och blandar sig med snön för att sedan frysa igen sad

Roos
22 december 2009
Trådstartare
Taxichafförer. Jag hatar dom.

207 Inlägg
22 december 2009
Modern Warfare 2 för jag klantar mig hela tiden

Team Fortress 2 för jag är en SOPA tongue

Bärs!
3 456 Inlägg
22 december 2009
Ekonomi. Det gör mej förbenad.

Garaget.org peakade 2008.

7 100 Inlägg
22 december 2009
att topp packningen håller på och ger upp på mazdan,suck.....................................................

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

288 Inlägg
22 december 2009
Viviane på länsförsäkringar kalmar län den trögaste personen hittils i mitt 26 år sletna liv sad

Kolla gärna mina projekt =)
Golf MK3 Ljud & Styling http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=124245
Alla som vill får rätta mig om jag har fel

Sök