Parkeringsbuckla!!!

DIIEZEL
28 mars 2009 · 501 Inlägg

NÅN JÄVLA IDIOIT SOM HAR ÖPPNAT SIN DÖRR OCH TRÄFFAT MIN BIL PÅ BAKSKÄRMEN OVANFÖR TANKLOCKET HAR FÅTT EN FUL LITEN BUCKLA.

Undrar bara om det finns nåt knep o få bort det så man inte behöver spackla o lacka hela bakdelen.
´

Mvh : DIEZEL

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Wikstromm Ett riktigt sprut de enda rätta
28 mars 2009 · 2 252 Inlägg

caps-lock har jag hört ska funka jävligt bra

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
DIIEZEL
28 mars 2009 · 501 Inlägg

The_Mechanic skrev:
caps-lock har jag hört ska funka jävligt bra

hehehhe sant !! men blir så jävla förbannad på idioter som inte e försiktiga kände bara att jag måste skrika ut det!lol

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Janken Driver
28 mars 2009 · 2 111 Inlägg

1. Parkera bilen.
2. Parkera en polares bil på den oskadade sidan.
3. Se till att när du öppnar polarens bil, träffar med dörren på samma ställe som bucklan på motsatt sida är.
4. Öppna polarens dörr med all din manliga kraft. (Mesning fungerar inte här, ger sällan önskat resultat)
5. Förutsatt att du gjort precis som instruktionerna säger så bör du nu ha matchande buckla även på denna sida. (Anpassa så gott det går kraften efter bulans storlek).

Vill du bli av med bulan och inte följa ovanstående guide (av någon oförklarlig anledning). Så åk till närmaste bilplåtslagare så kan de säkert hjälpa dig.

MIN CAPS LOCK FUNGERAR OCKSÅ.

Lycka till med bucklan...lider med dig...:S.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
monte-carlo
28 mars 2009 · 24 Inlägg

du får massera ut den. Finns firmor som håller på. Skadar inte lacken om de kan sin sak.

Darkie dARKiE
28 mars 2009 · 5 031 Inlägg

Ditec ordnar även detta, då dem har en kille som åker runt och fixar små bulor via beställning utan omlackering osv, så gå via ditec om du inte hittar någon annan.

(jobbade där förut så jag vet) wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
DIIEZEL
28 mars 2009 · 501 Inlägg

Darkie skrev:
Ditec ordnar även detta, då dem har en kille som åker runt och fixar små bulor via beställning utan omlackering osv, så gå via ditec om du inte hittar någon annan.

(jobbade där förut så jag vet) wink

Låter bra det ska kolla me ditec mölndal på måndag tack!

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
DIIEZEL
28 mars 2009 · 501 Inlägg

Janken skrev:
1. Parkera bilen.
2. Parkera en polares bil på den oskadade sidan.
3. Se till att när du öppnar polarens bil, träffar med dörren på samma ställe som bucklan på motsatt sida är.
4. Öppna polarens dörr med all din manliga kraft. (Mesning fungerar inte här, ger sällan önskat resultat)
5. Förutsatt att du gjort precis som instruktionerna säger så bör du nu ha matchande buckla även på denna sida. (Anpassa så gott det går kraften efter bulans storlek).

Vill du bli av med bulan och inte följa ovanstående guide (av någon oförklarlig anledning). Så åk till närmaste bilplåtslagare så kan de säkert hjälpa dig.

MIN CAPS LOCK FUNGERAR OCKSÅ.

Lycka till med bucklan...lider med dig...:S.

MVH Janken

hehehhehe:lol:

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
d.fagersten
28 mars 2009 · 150 Inlägg

Många recondfirmor hänvisar hit         http://www.buckla.se/  Ligger i Partille (GBG)

Kör lite av varje ;)
laazy vorsprung durch teknik
3 april 2009 · 886 Inlägg

Hallstedt skrev:
Tjena satt o små läste lite här,, Ja har me ngn parkeringsbuckla på min bil (vid inköp) Tänkte ta det på ngt bilskadecenter, men vad är Caps Lock som ni snackar om ?? Tacksam för svar

http://www.luclin.org/files/ghesta/capslock.jpg

DIIEZEL
6 april 2009 · 501 Inlägg

laazy skrev:

Hallstedt skrev:
Tjena satt o små läste lite här,, Ja har me ngn parkeringsbuckla på min bil (vid inköp) Tänkte ta det på ngt bilskadecenter, men vad är Caps Lock som ni snackar om ?? Tacksam för svar

http://www.luclin.org/files/ghesta/capslock.jpg

Hahahahahahha:lol:lollollol

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
J3lv4n
6 april 2009 · 89 Inlägg

Hallstedt skrev:
Tjena satt o små läste lite här,, Ja har me ngn parkeringsbuckla på min bil (vid inköp) Tänkte ta det på ngt bilskadecenter, men vad är Caps Lock som ni snackar om ?? Tacksam för svar

HAHAHAHA big_smile

Toyota Supra "MKIV" (1994)
P-H-G Utbildad proffsamatör
7 april 2009 · 782 Inlägg

J3lv4n skrev:

Hallstedt skrev:
Tjena satt o små läste lite här,, Ja har me ngn parkeringsbuckla på min bil (vid inköp) Tänkte ta det på ngt bilskadecenter, men vad är Caps Lock som ni snackar om ?? Tacksam för svar

HAHAHAHA big_smile

Haha, that made my day... big_smile

Hallstedt Däcksparkare, gnällspik, retsticka
19 april 2009 · 48 Inlägg

hahaha dee va rätt roligt den bjuder ja på,, Läste väl inte riktigt från början,, men ska försöka me CAPS KANSKE KAN SLÅ UT BUCKLAN ME DEN SKA IAF FÖRSÖKA :p

Audi TT Tdi (2009)
Opelmadness German cars, quality and beyond
19 april 2009 · 8 197 Inlägg

Skönt urspårat här inne. lol
Bra med tips om såna skador, har en otroligt störande, liten vass jävla buckla på höger framskärm. Ska kolla med polaren som är bilplåtslagare om han inte kan mota ut den, annars får jag kolla med nåt annat ställe. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Elitemaster
21 april 2009 · 139 Inlägg

Har jsälv fått en hel rad med småbucklor i jämnhöjd på vänstra sidan av bilen. Alltid är det något jävla arsel som ställer sig så förbannat nära mig och till slut är det någon passagerare som slår upp dörren i sidan på min bil.

Ska börja ta och själv smälla upp min förardörr i sidan på varenda jävla bil som ställer sig taskigt nära mig och då bryr jag mig inte om det är en bmw 730, x5 audi a6, lr liknande som står brevid för oftast är det slipsnissarna i dessa bilar som har tendensen att ställa ett hjulpar mellan två parkeringsrutor så det blir en halvmeter till sidan på min bil:mad:

NdL Konstruktör
21 april 2009 · 1 053 Inlägg

Kan säga att under ett år som jag har haft bilen har jag fått 6st småbucklor pga av uppsmällda dörrar.

Fattar fan inte hur folk tänker. Själv håller jag alltid handen emellan när jag märker att det är trångt så det absolut inte kan hända något.

YeahBitch
21 april 2009 · 730 Inlägg

Ett tipps smile

Parkera alltid vid fina och fäscha bilar, de är oftast rädd om sina bilar oxå smile

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3
Doctor
21 april 2009 · 90 Inlägg

YeahBitch skrev:
Ett tipps smile

Parkera alltid vid fina och fäscha bilar, de är oftast rädd om sina bilar oxå smile

Haha, jag tycker tvärtom!
Fina bilar ägs oftast av slipsgossar som skiter i hur dom parkerar då dom tar verkstads-fakturan på företaget..

Parkerar man sin bil alldeles för nära min bil (typ 30cm, så jag knappt kan öppna dörren) så kommer man att ångra sig.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang