liten update då, det är bilder som jag lovat för typ 3 veckor sen med
regplåten borta för att dämpa, mot 740 skrammel
skumgummi remsor klistras fast
sedan drog jag fram aux kabeln till facket under handbromsen
blev skit bra, enda som sög var min lackning
rivet
riktigt trevlig förarmiljö, fattas bara ett rattnav till min momo ratt
demontering av de gamla kjolarna
vänster CC aero kjol
satan va snyggt, ska bara lackas vitt
innan
efter
all instrumentpanels belysningen funka inte, så det var kontakten som glappa, och nu testar jag om den nya funkar, o det gjorde den i ngn timma, sen glappa den lite, men ska testa med kontaktspray
testkopplingen färdig
så här ser det ut när jag har min musbio inkopplad
o så ska det ju se ut, nu sitter gamla klockan i
o det bästa av allt, aero paket fram, som ska lackas vitt
plåten som huven fastnar i följde med i köpet
ingen bra bild, men det är bakkjolen lite repor, men skit samma, ska lackas vitt man ser även skärmbreddarna i bakgrunden
allt för nu, blir montering och sådant senare, kanske i helgen om jag hinner, ska montera Robins saker med
najs med komplett kjolpakert på cs'n nu , och vem vare som hitta annonsen? du måtste ju testmontera grejorna och ta lite bilder dina originalkjolar ska på på min cd sen blir bra de lycka till
som fan hehe, tack jonnie
jo, får se om jag hinner till helgen ska ju montera på robins med
borde nog hinna med patriks saker med o patrik har inte berättat vad ja gjort i dag då säger jag det var o köpte skärmbreddare idag och än en dång tack till patrik för tipset
borde nog hinna med patriks saker med o patrik har inte berättat vad ja gjort i dag då säger jag det var o köpte skärmbreddare idag och än en dång tack till patrik för tipset
hehe, tänkte att du skulle få göra det varsågod
Rallyhalle skrev:
Jag hoppas att du lämnar in de där på lack Funkiee
E kjolarna i glasfiber robin?? Btw, hur känns bilen o köra me tanke på att du bara slänger i mer o mer tyngd i den där bilen
E kjolarna i glasfiber robin?? Btw, hur känns bilen o köra me tanke på att du bara slänger i mer o mer tyngd i den där bilen
ja de e i glasfiber kan lasta bilen till max känner det knappt, de e en så sjukt pigg motor. men så tung blir den ju inte
Okej, såg så ut. Ser också ganska delaminerat ut, ett tips är nästan att spackla upp de, gjuta av en form. Sen slipa bort allt de delaminerade glasfibret o lägga i nytt. O det går antagligen inge vidare utan en form att gjuta mot.
ja de e i glasfiber kan lasta bilen till max känner det knappt, de e en så sjukt pigg motor. men så tung blir den ju inte
Okej, såg så ut. Ser också ganska delaminerat ut, ett tips är nästan att spackla upp de, gjuta av en form. Sen slipa bort allt de delaminerade glasfibret o lägga i nytt. O det går antagligen inge vidare utan en form att gjuta mot.
Litet tips bara
ok förstår vad du menar. får se hur jag gör, har inte haft så mycket tid att skaffa mig en överblick allt än pga av att man praktiserar hela dagarna så de blir inte mycket tid över till bilen längre. ska ta o grengöra allt imron så får fi se hur ja gör mvh robin
Bra jobbat, grabbar Fortsätt med projekt Saab 9000
//CarpeDiem
Tackar CarpeDiem vi kommer fortsätta med det tills döden skilljer oss åt
UPDATE!
en början till och riva fronten
de 3 skruvarna till läppen borttagna
en del av plasten under är borta, det andra gick bra och få bort de med
Bultarna som håller krockbalken borta
o fronten borta
det sista av plasten försvinner nu
fan va najs!!
slutet på dagen
ursäkta för urusel kvalité på bilder, men jag hade bara mobilen till hands, och det var mörkt, så då blev det som det blev, men det är i alla fall något