Blir väl bra de där. Tycker dock att om du ändå ska lämna in grejer på lack sen så köp en ny huv. Ser ut som att lyktor grill o allt sitter snett pga av bulan där. Som ett litet tips bara
Blir väl bra de där. Tycker dock att om du ändå ska lämna in grejer på lack sen så köp en ny huv. Ser ut som att lyktor grill o allt sitter snett pga av bulan där. Som ett litet tips bara
tackar! jo, får se hur det blir med den där bucklan, trodde jag hade en reservdels bil men den va såld , men jag får väl köpa en huv, o lacka om den, dock tar han 2000kr föratt lacka bara huven men det ska ju iaf fixas!!
tackar! jo, får se hur det blir med den där bucklan, trodde jag hade en reservdels bil men den va såld , men jag får väl köpa en huv, o lacka om den, dock tar han 2000kr föratt lacka bara huven men det ska ju iaf fixas!!
Hur går det, grabbar? Väntar spänt på en uppdatering
//CarpeDiem
Imorgon kommer en uppdatering från mig! bakkjolen ska på, samt breddarna, så det ska fixas, demontera och montera, måste även dra loss kroken, ska montera en löstagbar krok istället för den fasta rostiga
dude !! hur fan kom du o tänka på den? nä inte klar ska ta fixa en härlig blå färg så fort som möjligt. volvo ocean race färgen. den har kommigt lite på sidan av nu. men om du vill se den klar så ska du få det så fort som möjligt.
update aero baken är på nu, men inte den löstagbara kroken...
plasten där nere borttagen dock skitigt, men konstigt nog ingen rost alls där!
borttaget här med, här var det dock lite ytrost..
bultarna borta trodde jag skulle få riktiga problem för det var ju så genom rostat såg det ut som, men de gick lätt som en plätt den löstagbara är inte alls rostig
rivit loss klädseln för o komma åt lastkrokarna
nästan borta och de är inte rost, utan rostskydd
de konstiga vertikala hållarna är borta!
baken är borta
aero baken är på, dock testat bara, det ska ju lackas
najs!!!!
riktigt fet!
FET! blev perfekt med avgasröret!
Allt för idag, kanske kommer mera imorgon, det får vi se!