såg bättre ut innan haha nedå, riktigt fin 9k du har ni bägge har fina 9000 !
håller med dig där hehe tackar du! skulle väl säga att alla vi 3 har fina 9000
inge fel på min?
din är ju fett ful!! nejdå den är najs den med!
CarpeDiem skrev:
Vilken skillnad det är
//CarpeDiem
Har blivit en stor skillnad sen inköp!
Saab_Robin skrev:
händer en hel del här har under den senaste tiden jobbat som bara fan. men under veckan blir det mer meck de ska ja lova er
Det händer sjukt mycket mer inne i din bil! o nu har det kommit ute med!
jonnielahti skrev:
Saab_Robin skrev:
händer en hel del här har under den senaste tiden jobbat som bara fan. men under veckan blir det mer meck de ska ja lova er
najs meck ftw
ROFL du meckar ju aldrig
Nya bilder på turbo bilen kommer imorgon, den var sjukt fin, ingen rost i dörrar eller så, sjukt alltså!! Går som en klocka, ding dong Enda jag inte gillar är att vacumslangarna är torra, men de är bara o byta! o bucklan var inte så farlig, ramen är inte skadad, bara plåtskada, men de är lätt o slå ut från baksidan
fan va de var seg med bilder från mig har nu den senaste tiden jobbat som fan på mina extra jobb. men har jobbat med bilen ibland och ikväll så här kommer lite biler
denna jävel till sännare satt som fan. men fick loss den till slut o remmar e byta
hmm.. va ska detta bli? varför tejpa stereon?
sprutspacklat grillen 3 lager till ska snart primas o sedan lackas
dessa orginal mattor finns inte lägre ska fixa fram en bild på hur de ser ut idag.
en ny startmotor köpt på skroten, kommer monteras så fort som möjligt.
plasta stereon ? detta kommer bli en liten överaskning för er som inte vet va de kommer bli.
o första lagret lagt på dekoren bak , kommer att lägga på 2 lager till på innersidan sedan
detta var allt för idag får se om ja hinner med lite imorn med
Nu blir det fel igen Läggs inte upp ngn bil idag inte, ska nämligen ner o mecka gröningen Har fått dumpen att fungera nu, det var en vacumslang som inte satt på, o samma med tryckmätaren. Men när jag köpte bilen hade han bara en nyckel, som gick till tändningslåset, så bilen gick inte o låsa, men nu har jag köpt komplett runt om, o inne, 2 nycklar för 200 kr så det ska bytas nu!
Bra jobbat, Funkiee Fixa nån film så man kan få höra dumpljudet
//CarpeDiem
Tackar!! En fråga, syftar du på Robins update eller att jag fixat dumpen o de? Oja! film på dumpen kommer den låter gött som fan, PSHHHHHHH precis som jag vill ha det!
OBS!!! RÖSTA HÄR! ska jag ha med den nya gröna turbon här i tråden? så det blir 3 st bilar som vi har som en gemensam projekt tråd??
klart som fan att den gröna ska var med i denna tråd
jonnielahti: köpte en för att bilen inte startar första gångan man vrider på tändningen. så ska montera denna o se om de blir bättre anars blir det en helt ny. mvh robin
Jag syftar på Robins update och din nya dump Ok, trevligt Ser fram emot att få se en film på dumpljudet Förresten, vad är det för slags dumpventil? Bara undra Vad heter märket?
Lägg upp den gröna turbon Så att ni har en tredje bil på er projekttråd
//CarpeDiem
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
klart som fan att den gröna ska var med i denna tråd
jonnielahti: köpte en för att bilen inte startar första gångan man vrider på tändningen. så ska montera denna o se om de blir bättre anars blir det en helt ny. mvh robin
haha bilen får väl komma med i tråden då
CarpeDiem skrev:
Jag syftar på Robins update och din nya dump Ok, trevligt Ser fram emot att få se en film på dumpljudet Förresten, vad är det för slags dumpventil? Bara undra Vad heter märket?
Lägg upp den gröna turbon Så att ni har en tredje bil på er projekttråd
//CarpeDiem
aha Ja film kommer Det är en öppen dump, men märket vet jag inte, ska ta o kolla, men det är antgaligen nått china skit men den låter riktigt gött, inge pippi fågel vissel, utan ett manligt PSHHH
Turbon är uppe o bilen kommer in i tråden den med då
jappsen skrev:
... har btw rostlagat en skärm på saaben, samt vart på skroten och hämtat div mysigt
Trevligt! kanske dags för dig o starta en egen projekt tråd?