UPDATE:GRÖNA!
Blir första updaten på den gröna då

Har gjort lite smått på den men som jag inte har kort på.
Det som är gjort av ägaren innan han jag köpte bilen av är montering av en öppen dumpventil, samt att stoppa i en laddtycksmätare där den analoga klockan ska sitta. Där ska jag istället stoppa in den digitala musbion, för jag vill ha en klocka. Sedan kommer 2 nya mätare att inhandlas. Det blir laddtryck och vattentemp som kommer att placeras på a-stolpen.
Ägaren innan mig dvs säljaren, gjorde inget med bilen, utan hade den och körde med, men inte mer än så, men tills en dag att en tant körde på honom vänster bak. Posetiva är att det endast är plåtskador, och att ram osv är rakt. Skador blev på bakre skärmen, och kofångaren, men det är bara att banka ut och byta ut.
Det jag har gjort sen jag köpte bilen den 25 oktober -09. Bytt alla lås på bilen, då nycklar inte fanns mer än till tändlåset. Larm är monterat, men jag har inte rört det ännu, ska börja pula med C-låset som inte funkar som det ska.
Har även fixat vacumslangar i motorrummet som inte satt på för de har torkat.
Bytt vindrutetorkare

det var svårt
Nu kommer updaten för idag och för första gången för denna bil i denna projekttråd!

Idag byttes bagageluckelåset, samt montering av de nya torkarbladen, och om möblering av stereo, och andra fack i mittdelen av instrumentpanelen. Samt att bilen tvättades! En behövlig tvätt

Bilder kommer nu:
Innan tvätt, här skymtas även skadan på vänsterbakskärm
das motor! dock blev det ingen motortvätt. Måste beställa lite pluggar så jag kan plugga igen en del av luftsystemet så dumpen kan vridas! Inte bra att det är rakt upp.
otvättad, men så snygg! Vita blinkers kommer, samt att nya skyltar och skyllt hållare kommer.
här ser man bilen efter tvätt
och även lite mer av skadan kan man se.
bilden talar för sig själv
rivet för att undersöka skadan närmare
borttaget för o byta reflexramp och lås
nya o gamla låshuset
rent och fint!Allt för idag, kommer mer imorgon!!
Mvh Patrik