Den gröna Saaben är grymt fin! Du borde fixa krockskadan och smälla på alla Aero- delar på den tycker jag
Bra jobbat annars, fortsätt så
Tackar! Oja! skadan ska fixas denna vecka eller helgen som kommer Aero delar kommer till den med, men det som sitter på den vita sitter där den vita ska ju inte få lida för en annan jävel kommer in i familjen ehehhe
Gött Robin! Kommer bli ritkgit bra, Kul att spackla osv? haha
ha d, mvh
hehe nä inte alls, men fick låna en grannes brutala slipmaskin så de kommer nog gå bra. får se om ja går ut efter middan. blev grymt sent i går på jobbet. komm hem 1 på natten sedan upp tidigt till skolan
fan va nice att mätarna kommit hem a stolpen kommer bli strålande när den e klar
Som fan! kommer dock köra med laddtycksmätaren i klockan tills a-stolpehållaren är klar, men det ska inte dröjja Tackar! ja, du hjälper ju mig om det skiter sig bra o ha ngn som kan det nära
snyggt, men känns det inte lite overkill att ha en laddtryckmätare som visar 2.0 bar? ska du trimma satan sen eller?
kan rekomendera för er som vill tillverka en mätarhållare till saab 9000, att en från en vänsterstyrd toyota supra passar ganska bra, man får kapa lite i överkant och sen limma dit den på orginal klädseln så får man liksom "hela" stolpen som en hållare istället för bara en liten klutt längst ner... bilder finns i mitt galleri på det
snyggt, men känns det inte lite overkill att ha en laddtryckmätare som visar 2.0 bar? ska du trimma satan sen eller?
kan rekomendera för er som vill tillverka en mätarhållare till saab 9000, att en från en vänsterstyrd toyota supra passar ganska bra, man får kapa lite i överkant och sen limma dit den på orginal klädseln så får man liksom "hela" stolpen som en hållare istället för bara en liten klutt längst ner... bilder finns i mitt galleri på det
Tackar! hahah, nej, den ska ju trimmas så mätaren kommer göra nytta
fan va bra o veta det för de andra alltså men är det inte svårt o få tag på en från de bilarna??
nu menar jag inga orginal prylar, det är saker som handlas hos Styling och tillbehörsfirmor, vissa har ju närmare till såna så man kan åka dit och klämma och känna och måtta på saker och ting Glöm inte bort att laddtryck är beroendeframkallande, för mkt och du får åka på rehab
nu menar jag inga orginal prylar, det är saker som handlas hos Styling och tillbehörsfirmor, vissa har ju närmare till såna så man kan åka dit och klämma och känna och måtta på saker och ting Glöm inte bort att laddtryck är beroendeframkallande, för mkt och du får åka på rehab
hhehe jag är trött rätt logiskt att det borde vara styling frirmor
hahaha, har redan blivit lite beroende, o jag har inte äns körkort så har du ngn tips på ngn bra rehab anleggning så är jag tacksam
mkt laddtryck e inte bra, bättre att bygga en bra motor och ladda mindre ökat flöde = mindre tryck = mer luft. bättre att lära sig grunderna istället för att bara höjja trycket och få problem med turbolagg och sämre livslängd på toppackningar osv.
Hursomhelst, trevligt med nya mätare själv är jag mer för mätare mitt på panelen.
Men jag ska inte trimma sönder den det kommer o komma ett steg 1 till och börja med, efter som det är inte bra för mig att ha en steg 4 bil direkt liksom. Sen kommer den där motorn aldrig palla så sjukt mycket ladd skulle jag tro men den kommer ju ladda sen runt 1.2bar iaf
Tackar! jag gillar dom starkt! det är snyggt det med, men jag vill inte offra fack för det, bra och ha alla fack som möjligt kvar