2101
Sök

Forza Motorsport 3-tråden

Rockabilly
99 Inlägg
6 augusti 2010
Snart kommer det en till tongue varit sugen på att spela det ett tag nu å bestämde att ja köper mig ett eget xbox 360 å forza 3. Som dom flesta har man väntat å väntat på att det där j**** GT 5 ska komma nångång men nu har jag lessnat på att vänta, brorsan har 2:an å ja prövade det å de slog ju GT serien brutalt. så nu blire FM 3 istället tongue

M.v.h // Challe

238 Inlägg
7 augusti 2010
Asså för mig ser de ut som att många av er skaffar kolfiber frontar, motorhuvar, dörrar etc.. Hur fan gör ni? Är de bra färgat så eller har ni de?

De enda jag lyckats med är kolfiber huv/vinge på Toyota Supra. Samt kolfiber vingar till andra bilar!

What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
7 augusti 2010
Det är färgat. Köp en bil med CF-look på auktionen, sen kopierar du bara det mönstret i "måla om" fliken sen klistrar du in det på vilken annan bil som helst sen smile

Så gjorde man iaf på 2:an, Har inte fått spela 3:an sad

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
8 augusti 2010
Mogel skrev:
Dannii skrev:
Tycker ni Forza 3 känns som en realistik simulator? Tänker på väggrepp och hur bilarna beter sig..?

Ja bättre spel finns inte.... Än iallefall. smile

Om du skiter i att ha näst generations grafik skulle jag starkt rekommendera Live For Speed. Har inte sett en annan simulator med så mycket koncentrerat på realism. man köper det på nätet och laddar ner för typ 200 spänn.

www.lfs.net

På Forza 3 när man tappar greppet så förvinner plötsligt nästan allt grepp, och det är orealistiskt. annars kan jag inte klaga på just forza 3

209 Inlägg
8 augusti 2010
Finns ju ingen fartkänsla i forza motorsport spelen sad

446 Inlägg
22 augusti 2010
lirar live ganska ofta så om nån vill köra lite drifting adda victor910113 smile

Japsare
508 Inlägg
22 augusti 2010
Skuggan_84 skrev:

ta en kamera o sätt fram på bilen o sen spela upp de i tv/datorn... då ser du att verkligheten oxå saknar fartkänsla wink

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

volvolover
667 Inlägg
24 augusti 2010
jag har en fråga angående ngn reedem code som finns i forza fodralet big_smile men vad är den till för? vågar inte testa då de är en kompis spel tongue sen är de så att ja inte kan "installera" skiva 2 för ja har för lite plats, ja har ett 256 mb mc så inte så konstigt tongue (men ngn kanske vet var man kan köpa ett till isf? hittar inget: (   ) men med den skivan, får man då resten av bilarna som är låsta då ?

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen

3 714 Inlägg
25 augusti 2010
Suttit och lirat FM3 sen förrgår och måste säga att det är skitkul !
https://www1.garaget.org/gallery/archive/25755/984360_0vfoj5.jpg
Datsun med skylinemotor och AWD

https://www1.garaget.org/gallery/archive/25755/984361_qaar8c.jpg
Subaru impreza

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

3 714 Inlägg
25 augusti 2010
Har Lagt upp en Garaget.org vinyl på storefront om nån är intresserad.

Min gamertag är KUBIKEN

95 Inlägg
25 augusti 2010
Turbomotor skrev:
jag har en fråga angående ngn reedem code som finns i forza fodralet big_smile men vad är den till för? vågar inte testa då de är en kompis spel tongue sen är de så att ja inte kan "installera" skiva 2 för ja har för lite plats, ja har ett 256 mb mc så inte så konstigt tongue (men ngn kanske vet var man kan köpa ett till isf? hittar inget: (   ) men med den skivan, får man då resten av bilarna som är låsta då ?

det kan vara dom extra banorna man får som finns på koden,
och på andra skivan är det resten av bilarna ja wink

volvolover
667 Inlägg
25 augusti 2010
BMW_ZACHE skrev:
Turbomotor skrev:

okej tack så mkt big_smile men om ja använder den koden, fungerar den för kompisen som äger spelet sen då ? smile

Patrick0209
25 augusti 2010
Turbomotor skrev:
BMW_ZACHE skrev:
Turbomotor skrev:

okej tack så mkt big_smile men om ja använder den koden, fungerar den för kompisen som äger spelet sen då ? smile

Har du andvänt koden en gång tror jag att den är förbrukad
Senast redigerat av Patrick0209 (25 augusti 2010)

volvolover
667 Inlägg
25 augusti 2010
Patrick0209 skrev:
Turbomotor skrev:
BMW_ZACHE skrev:

Har du andvänt koden en gång tror jag att dom är förbrukade

okej smile

209 Inlägg
26 augusti 2010
GrEEn_NeoN skrev:
Skuggan_84 skrev:

ta en kamera o sätt fram på bilen o sen spela upp de i tv/datorn... då ser du att verkligheten oxå saknar fartkänsla wink

Haha jo det kanske är sant men jag har spelat betydligt sämre spel än vad forza är.
De spelen har ändå haft nått man kan kalla fartkänsla som tex Race Pro
I Race Pro känner du ju att en bil gå fort smile i kurvor å sånt.
Men i forza blir man ju bara lätt irriterad när man åker av då bilarna saknar fartkänslan helt sad
Senast redigerat av Skuggan_84 (26 augusti 2010)

3 714 Inlägg
26 augusti 2010
Här syns vinylen jag gjort om nån vill ha

https://www1.garaget.org/gallery/archive/25755/984808_x08lev.jpg

Japsare
508 Inlägg
26 augusti 2010
Skuggan_84 skrev:
GrEEn_NeoN skrev:
Skuggan_84 skrev:

Haha jo det kanske är sant men jag har spelat betydligt sämre spel än vad forza är.
De spelen har ändå haft nått man kan kalla fartkänsla som tex Race Pro
I Race Pro känner du ju att en bil gå fort smile i kurvor å sånt.
Men i forza blir man ju bara lätt irriterad när man åker av då bilarna saknar fartkänslan helt sad

Sant... lite mer kunde de va... tongue

För mig ä de nog dags att köra lite igen... tror ja lagt av mig en del... haha, GrEEn_NeoN bör de va om nån är intresserad av o köra smile

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 september 2010
swebooy skrev:
hur tar ni screenshots online? smile

Efter ett online race sparar du replayen o kollar den, stoppar o använder screenshot funktionen som finns i replay- programmet (om du hajar)

742 Inlägg
3 september 2010
Mortalis skrev:
swebooy skrev:
hur tar ni screenshots online? smile

Efter ett online race sparar du replayen o kollar den, stoppar o använder screenshot funktionen som finns i replay- programmet (om du hajar)

haha , känner mig lite som en nybörjare wink har aldrig tänkt på det sättet smile

Sök