Eftersnack: Motordag Karlstads G:a flygplats 13 juni - karlstadracing.nu

flurka
15 juni 2009 · 112 Inlägg

Det vart en toppen dag med mycket däckskrik, däckrök, motorvrål och högoktanig bilunderhållning big_smile

Var du inte där så missa du något, kan jag lova big_smile

Kolla in bilderna på vår nya webb:

http://www.karlstadracing.nu/galleri.php?id=102

Om ca 6veckor är det dags för 201 meter igen. hoppas du kommer då! wink

Saab 9-5 2,0t BioPower "Saabrina" (2008)
Tompa Wheel whore
15 juni 2009 · 215 Inlägg

För alla er som bor i närheten (och längre bort också) ta tillfället och prova vad bilen din går för!.Ta med dig polaren också så kan ni jämföra tiderna sen smile.

Volkswagen Jetta LS "HennryJetta" (1981)
Audi A6 "Sportback" (2008)
Volkswagen Golf GTi "5W Coupe" (2005)
Jontelitokd
15 juni 2009 · 1 043 Inlägg

ska väl tilläggas att man skall vara medlem också.. inte "pay and play" wink (synd faktiskt)



annars var det riktigt bra! mycket publik blev lite tunt med bilar som körde de sista.. men folk kanske gror ett par till nästa gång tongue

flurka
15 juni 2009 · 112 Inlägg

axza skrev:
ska väl tilläggas att man skall vara medlem också.. inte "pay and play" wink (synd faktiskt)

Förstår inte hur du tänker där. 200kr för att köra 6 tillfallen på ett år (3st 201 meter & 3st konbana)

Är väl inte mycket at bråka om. Hur tycker du att det skall vara då? smile

Saab 9-5 2,0t BioPower "Saabrina" (2008)
Jontelitokd
15 juni 2009 · 1 043 Inlägg

flurka skrev:

axza skrev:
ska väl tilläggas att man skall vara medlem också.. inte "pay and play" wink (synd faktiskt)

Förstår inte hur du tänker där. 200kr för att köra 6 tillfallen på ett år (3st 201 meter & 3st konbana)

Är väl inte mycket at bråka om. Hur tycker du att det skall vara då? smile

tänkte för de vännerna som åker lång ifrån.. har en kompis från åmål med 400hk supra som vill hit och köra.. men som tyckte det var synd att det inte var betala och få köra.. kanske skulle införa sådant för de som kommer utifrån?

flurka
15 juni 2009 · 112 Inlägg

Det är ju istort sett "pay & play" smile Betala & kör bara
Är je tvunget att vara medlem för att försäkringen vi har skall gälla smile
Med medlemrabbaterna ensamt så tjänar man in dom 200kr snabbt wink

Detta är diskuterat till leda. så här är det wink

Saab 9-5 2,0t BioPower "Saabrina" (2008)
Asseee
15 juni 2009 · 142 Inlägg

200:- är ju absolut ingenting att ens kommentera! Har man inte ens råd med det så har man nog valt fel hobby.

P-O Putsnisse
16 juni 2009 · 265 Inlägg

Håller med Flurka...var en toppen dag, tur med vädergudarna kom väl bara 2-3 regndroppar och det står man ut med...men som sagt...jävligt kul va dä...smile

Farleykarley
16 juni 2009 · 406 Inlägg

Asseee skrev:
200:- är ju absolut ingenting att ens kommentera! Har man inte ens råd med det så har man nog valt fel hobby.

Får hålla med Asseee här.. 200 spänn går ju åt direkt i soppapengar bara för att ta sig till nåt sånt här arrangemang.. Så det är nog inte så mkt att snacka om i längden.. Man har grymt kul för dem pengarna kan ja lova iaf! big_smile

Ser fram emot nästa körning, även om jag personligen hade velat att det skulle vara konbana så man fick sladda lite..big_smile Men de kanske är nånting man kan ändra på wink

Senast redigerat av Karlie (16 juni 2009)

volvo_1987
16 juni 2009 · 1 675 Inlägg

får väl se till att dyka upp den 25 juli, inte för att bilen är nån värsting än wink men har lättat den en del så drar iväg bra ändå =P Vilken tid börjar det då?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Farleykarley
16 juni 2009 · 406 Inlägg

volvo_1987 skrev:
får väl se till att dyka upp den 25 juli, inte för att bilen är nån värsting än wink men har lättat den en del så drar iväg bra ändå =P Vilken tid börjar det då?

Klart du ska! Behöver inte va nån värsting för att man skall ha kul.. smile Kolla under Galleri på Emils gamle 740.. 131hk och hur sleten som helst.. Men han var nog den som fick mest applåder och hade roligast på fältet i lördags! smile

Börjar kl 12.00 som vanligt. Insläpp/besiktning för dem som skall köra från kl 10.00. wink

BabyBoy Speedy Gonzales
16 juni 2009 · 72 Inlägg

En kanske får se till å ta sig hem å testa bilen. Om man nu har lyckats få medlemskortet innan dess tongue

In Hoc Signo Vinces
Farleykarley
16 juni 2009 · 406 Inlägg

BabyBoy skrev:
En kanske får se till å ta sig hem å testa bilen. Om man nu har lyckats få medlemskortet innan dess tongue

Gjorde ett utskick på ca 30 brev igår, så har du betalt in senaste veckan här så borde du få kortet inom nån dag! smile 
Och då har du ingen ursäkt till att inte komma förbi! tongue

BabyBoy Speedy Gonzales
16 juni 2009 · 72 Inlägg

Jag betala för ung en månad sedan tongue men tyvärr så har inte adressen hem till mig varit aktuell hos er. Kommer inte ihåg vem av er jag skrev till på kdr men skulle iaf få adressen ändrad nu big_smile klart jag inte har ursäkt. dagarna på rakan e blad de trevligaste som är. måste se om audin går fortare än den gamla calibran med tongue

In Hoc Signo Vinces
Farleykarley
16 juni 2009 · 406 Inlägg

BabyBoy skrev:
Jag betala för ung en månad sedan tongue men tyvärr så har inte adressen hem till mig varit aktuell hos er. Kommer inte ihåg vem av er jag skrev till på kdr men skulle iaf få adressen ändrad nu big_smile klart jag inte har ursäkt. dagarna på rakan e blad de trevligaste som är. måste se om audin går fortare än den gamla calibran med tongue

Då får vi hoppas att de kommer till rätt adress denna gången då! smile
Vet förvisso inte vad du hade för Calibra, men jag gissar på att Audin måste spöa den cool

BabyBoy Speedy Gonzales
16 juni 2009 · 72 Inlägg

Karlie skrev:

BabyBoy skrev:
Jag betala för ung en månad sedan tongue men tyvärr så har inte adressen hem till mig varit aktuell hos er. Kommer inte ihåg vem av er jag skrev till på kdr men skulle iaf få adressen ändrad nu big_smile klart jag inte har ursäkt. dagarna på rakan e blad de trevligaste som är. måste se om audin går fortare än den gamla calibran med tongue

Då får vi hoppas att de kommer till rätt adress denna gången då! smile
Vet förvisso inte vad du hade för Calibra, men jag gissar på att Audin måste spöa den cool

Hade en blå/grön calibra med japs tongue lät mer än vad den gick tongue
Ja e ju nästan 3 ggr hk å dubbla Nm så får se vad den lyckas med på strippen smile

In Hoc Signo Vinces
Jontelitokd
16 juni 2009 · 1 043 Inlägg

jag säger ingenting om att 200kr är mycket eller lite.. jag pratade med flurka igår och det såg ju inte ni.. det jag inte visste var att i de 200kr ingår det en försäkring.. som jag tänkte med konceptet "betala & kör" att man som lång resenär åker dit för att vara med en gång betalar en summa och får därefter ställa upp och köra den dagen.. men då finnes ingen försäkring så det var där de körde ihop sig.. men det förklarade flurka så bra smile så nu är vi på samma noter!

bruze
16 juni 2009 · 188 Inlägg

Finns bilder också från mig och Nygren.

http://www.karlstadracing.nu/galleri.php?id=102

http://www.karlstadracing.nu/galleri/102/102-1245107850.jpg

Mvh bruze

volvo_1987
16 juni 2009 · 1 675 Inlägg

Karlie skrev:

volvo_1987 skrev:
får väl se till att dyka upp den 25 juli, inte för att bilen är nån värsting än wink men har lättat den en del så drar iväg bra ändå =P Vilken tid börjar det då?

Klart du ska! Behöver inte va nån värsting för att man skall ha kul.. smile Kolla under Galleri på Emils gamle 740.. 131hk och hur sleten som helst.. Men han var nog den som fick mest applåder och hade roligast på fältet i lördags! smile

Börjar kl 12.00 som vanligt. Insläpp/besiktning för dem som skall köra från kl 10.00. wink

Får väl dra mig ditt då wink 200 kr är små pengar för att ha kul. Lite regler vad som bil och så? Skydds utrustning man ska ha med då?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Asseee
16 juni 2009 · 142 Inlägg

axza skrev:
så nu är vi på samma noter!

Kanon smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang