** te_wik's diverse projekt - Moderskeppet är tillbaka! Audi 100 2.3E - 88b**
te_wik's projekttråd. Denna tråden har handlat om en hel del olika bilar, men från början handlade den om min Audi 100 2.3E, och det är ju den bilen början av tråden handlar om. Just nu ligger fokus på min 100 Turbo Sport... Visa mer
köpte tillbaka hela bilen....han köpte bilen av mej sen köpte jag tillbaka den o hade han redan gjort insuget....så det följde me............................
köpte tillbaka hela bilen....han köpte bilen av mej sen köpte jag tillbaka den o hade han redan gjort insuget....så det följde me............................
Hahha okay
Nå. Planerna för min Audi ändrades åter igen. Nu kommer jag fixa den så den är körklar sen får jag ta allt lite eftersom, ett rullande projekt alltså. Så något ombygge till 5-bult blir det inte just nu.
Men skönt att ha grejjerna färdigt så jag kan fixa dom sen är det bara "bolt-on".
Jäkla elände! Hade jag råd hade jag byggt ett garage åt dej, du e ju en av de få kvarvarande patrioterna som kämpar i det evigt heliga kriget för att bevara våra lestadian-kärror!
Se till o få rull på kärran så du kan åka ståndsmässigt i sommar nu :-)
Jäkla elände! Hade jag råd hade jag byggt ett garage åt dej, du e ju en av de få kvarvarande patrioterna som kämpar i det evigt heliga kriget för att bevara våra lestadian-kärror!
Se till o få rull på kärran så du kan åka ståndsmässigt i sommar nu :-)
Edit: Congratz till moderatorskapet förresten!
Ja, hade jag haft råd så hade jag byggt mig ett, men usch! Nää, det bara strular. Fel hobby!
Jaja, vad ska man säga. Blir inget gjort på Audin när jag måste flytta den hit och dit hela tiden. Idag har jag fått skotta som faasen och sen kämpa med att få ut audin från garaget med blanka sommardäck. Gick bra iaf, men känns tråkigt, motivationen tynar bort.
Var kul att starta upp den iaf och motionera den lite, körde ca 5km med den
Se så den blänker i solen trots att det är slipdamm över den.
Jo, forden fick vara med den också, nu funkar den ju igen.
Fan va segt när sådant händer hela tiden hoppas att det kan lösa sig när du har tagit hem den till farsan
Ja, saken är ju bara den att man inte har möjlighet att vara där så ofta. Sen när det väl händer så vill man ju inte ligga under bilen dagarna i ända utan då vill man ju umgås med farsgubben
Ja, saken är ju bara den att man inte har möjlighet att vara där så ofta. Sen när det väl händer så vill man ju inte ligga under bilen dagarna i ända utan då vill man ju umgås med farsgubben
Mvh Tommy
Han får väl hålla dig sällskap i garaget då såklart! ^^
Mvh Tommy
Han får väl hålla dig sällskap i garaget då såklart! ^^