** te_wik's diverse projekt - Moderskeppet är tillbaka! Audi 100 2.3E - 88b**
te_wik's projekttråd. Denna tråden har handlat om en hel del olika bilar, men från början handlade den om min Audi 100 2.3E, och det är ju den bilen början av tråden handlar om. Just nu ligger fokus på min 100 Turbo Sport... Visa mer
Sen så kanske jag ska sälja Forden och skaffa mig en Audi igen Vet inte ännu vilken modell det blir men lutar mot en där modellbeteckningen börjar med "S".
Nu har han fått på sig spenderarbyxorna låter det som. Vunnit på hästar eller? Blir det ombygge till 5 bult inom en snar framtid eller?
Haha nädå!
Ja, det ska bli som planerat byte därför jag beställer bromsskivor, belägg osv till 100 Turbo. Men exakt när det blir av kan jag inte säga, någongång i sommar förhoppningsvis.
Trevlig tråd men jag förstår vad tråkigt att behöva flytta kärran , det suger kraften ur en. Hoppas det löser sig till det bästa för dig!
Tackar!
Ja, det är inte lätt att färdigställa något när man hela tiden måste flytta på sig, vågar ju inte ta ner hjulupphängningen innan det är klart med ett permanent garage.
Underbart! Du får gärna ta lite bilder på mattorna och säga hur kvaliteten är, har också tankar på att beställa mattor från CAC och en mängd andra saker
Underbart! Du får gärna ta lite bilder på mattorna och säga hur kvaliteten är, har också tankar på att beställa mattor från CAC och en mängd andra saker