Nu sitter jag hemma hos morsan och farsan och skriver en kort liten update.
Jag har nyss varit ute och bytt batteriet så nu hoppar den igång direkt, väldigt lättstartad är den.
Kikade även så alla lampor funkade, och det gjorde dom inte. Det fattades lamphållare i blinkers och positionsljus höger fram. Som tur är står det en reservdels audi 100 här på gården så jag var och knyckte lamphållaren i den och fick dit blinkers IAF med hjälp av avbitare och kabelskor, så nu funkar alla blinkers, alla 10...
Vänster bromsljus trilskades lite och ville inte funka, tog ur lamphållaren och såg att det var ju bara bleck som ska ha kontakt, böjde till dessa och satte tillbaka hållare och "Let there be light!"... Det funkade alltså...
Måndag morgon svänger jag in på Volvo och kollar om dom har någon lamphållare för positionsljuset hemma, sedan ska den vara klar för besiktningen, känns som det kommer gå galant. Kanske co2 värdet som kan vara lite högt, men det vet jag ju inte än. Annars känns det som allting är tip-top nu. Råkade till och med bli svartsträck när jag gasade in i garaget på backen

. Riktig värsting den här lilla 150-hästarn

EDIT: Just ja, satte ju i en JVC 4x50watt CD-spelare i bilen också. Samt att vi fick ett par extraljus, små ovala, som vi ska montera sedan, slipper man vara mörkrädd när man åker, då är det två extraljus uppe bakom plasten/glaset ovanpå kupén och två nere framför grillen.