Riktigt så blank brukar den inte vara men vi vaxar den sommar tid , Dock är det en timmerbil.. Känns lite få fängt att göra en Spegel kåpa så här noga , men Resten av lastbilen är 6 lager klarlack Så denna spegeln får också bli de.... Hoppas fan man inte behöver köra på något trångt ställe så de hänger in grenar som kommer repa den
SÅ här blank Strävar vi efter att ha den på sommaren tills det börjar regna då
Riktigt så blank brukar den inte vara men vi vaxar den sommar tid , Dock är det en timmerbil.. Känns lite få fängt att göra en Spegel kåpa så här noga , men Resten av lastbilen är 6 lager klarlack Så denna spegeln får också bli de.... Hoppas fan man inte behöver köra på något trångt ställe så de hänger in grenar som kommer repa den
SÅ här blank Strävar vi efter att ha den på sommaren tills det börjar regna då
Då kör du bergis massavirke till Värö - det gillar vi - ingen virkesbil kan vara för snygg för att hamna hos virkesmätarna på ett svenskt massabruk Vi kräver puts!
Då kör du bergis massavirke till Värö - det gillar vi - ingen virkesbil kan vara för snygg för att hamna hos virkesmätarna på ett svenskt massabruk Vi kräver puts!
Hehe Du har så rätt Värö Nu skall vi inte störa ner Stellans tråd med Jobb snack hehe
Nu är backspegelkåpan mellanslipad och fått mer klarlack. Fy satan vad jag älskar min nya iwata 400 picka. Känns som om den gör halva jobbet åt mig Vågar nästan påstå att det är min bästa yta någonsin tack vare den.
Shiny shiny!
Nu är alla porer borta på kolfiberlisten också till Martins Volvo S40. Den kommer mellanslipas imorgon och få blå pearl på sig och mer klarlack